Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract

3  

Sarojini Mishra

Abstract

ପ୍ରିୟାର ଗାଁ

ପ୍ରିୟାର ଗାଁ

1 min
123



ନଈ ଏପାରିରେ ମୋ ଛୋଟ ଗାଁଟି

ନଈ ଆର ପାରେ ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁ

ପ୍ରତି ପ୍ରଭାତରେ ତା' ଗାଆଁ ମନ୍ଦିରୁ

ଶୁଭେ ଶୁଭ ଶଙ୍ଖ ଆଳତୀ ଛୁଆଁ ।

ନଈ ଆରପାରି ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁରେ

ସନ୍ଧ୍ୟାର ଆଳତୀ ନିଇତି ଶୁଭେ

ନଦୀ ପାଖ ଲାଗି ଛୋଟ ମନ୍ଦିରଟି

ମୋ ପ୍ରିୟା ସେଠାରେ ଆଶିଷ ମାଗେ ।

ନଈ ଆର ପାରେ ମୋ ପ୍ରିୟାର ଗାଁ

ସବୁଜ ବନାନୀ ଶୀତଳ ଛାୟା

କାନନ ଉହାଡ଼ୁ ସକାଳୁ ସକାଳୁ

ପକ୍ଷୀ ଉଡ଼ି ଆସେ ମୋହରି ଗାଁ ।

ଭାବେ ମୋ ପାଇଁ କି ଖବର ଆସିଛି

ହେଲେ ପକ୍ଷୀକୁଳ ଆହାର ଖୋଜେ

ଆହାର ସାଉଁଟି ସଞ୍ଜ ହୋଇଗଲେ

ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁକୁ ଲେଉଟି ଯାଏ ।

ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁର ଉଚ୍ଚ ପରବତ

ଝରଣାର ସେଇ ଝର୍ଝର ନାଦ

ଅପୂର୍ବ ତା' ଶୋଭା ଅତି ମନଲୋଭା

ମନୁ କାଢ଼ି ନିଏ ଯେତେ ବିଷାଦ ।

ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁରେ ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଆସେ

ଶୋଭା ସରଗକୁ ଆହ୍ଵାନ କରି

ତୁଳସୀ ମୂଳରେ ସଞ୍ଜବତୀ ଜାଳେ

ମୋ ମନରେ ଭକତି ଭରି ।

ମୋ ପ୍ରିୟା ଗାଁର ଚାଳ ଘରେ ମିଳେ

ଶୀତଳତା ଆଉ ମନରେ ଶାନ୍ତି

ମାଟି କାନ୍ଥେ ତା'ର ଝୋଟି ଚିତା ସାଜେ

ମନେ ଭରିଦିଏ ଅପୂର୍ବ କାନ୍ତି ।

ନଈ ଏ ପାରିରେ ନାଆ ଟିଏ ବନ୍ଧା

ସେ ପାରିରେ ବନ୍ଧା ଅନ୍ୟ ନାଆଟି

ନାଆ କହିଦିଏ ପାରି ହେବା ଗାଥା

ଏପାରି ସେପାରି ତତ୍ତ୍ଵ କଥାଟି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract