Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ପ୍ରେମ ସଦ୍ଭାବନାର ପଲ୍ଲୀ ଜୀବନ

ପ୍ରେମ ସଦ୍ଭାବନାର ପଲ୍ଲୀ ଜୀବନ

1 min
301


ଅତି ମନୋରମ ପଲ୍ଲୀ ଜୀବନ

ପ୍ରେମ ସଦ୍ଭାବନା ପରସ୍ପରଠି

ଭାଇଚାରା ବୁଣି ନିତି ଦିଏ ଆଣି

ହସଖୁସି ସୁଖ ଶାନ୍ତିକୁ ଭେଟି ।


ଭାବର ଆଦାନପ୍ରଦାନେ ଜୀବନ

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଉଠଇ ହସି

ପଲ୍ଲୀ ପରିବେଶେ ଆମୋଦପ୍ରମୋଦ

ଆହା ! କି ସନ୍ତୋଷ ପାରଇ ଲେସି ।


ଶିଶୁର ଜନମ ସୂତିକା ଗୃହଠୁ

ପରବପର୍ବାଣି ବିବାହ ବ୍ରତ

ପାଳନ୍ତି ସଭିଏଁ ଅତି ସରାଗରେ

ସ୍ନେହ ଶରଧାରେ ଯା' ମହକିତ ।


ସାମାଜିକ ରୀତିନୀତି ଚଳଣିରେ

ସଭିଙ୍କ ଭିତରେ ପ୍ରତିବଦ୍ଧତା 

ଏକତ୍ବ ଦୁନ୍ଦୁଭି ବାଜି ପ୍ରତି ପ୍ରାଣେ

ଗଢ଼ି ପାରିଥାଏ ଶୁଦ୍ଧଚେତା ।


ରାତି ପାହିଗଲେ ମୁହଁ ଚାହାଁଚାହିଁ

ଶୟନ ଶେଯକୁ ଯିବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ

ନିସଙ୍ଗତାପଣ କରିଥାଏ ଦୂର

ପଲ୍ଲୀ ଜୀବନ ଉଡ଼ାଇ ନେତ ।


ମୃତାହ ବ୍ୟକ୍ତିର ଦଶାହ ପାଳନ

ଭାଇ କୁଟୁମ୍ବାଦି ବନ୍ଧୁ ସହିତ

ମିଳନ ଉତ୍ସବେ ଶୋକ ପରିହାର

ନାନାଦି କାର୍ଯ୍ୟରେ ରହିଣ ବ୍ୟସ୍ତ ।


ନୂଆ ବୋହୂଟିର ହାତ ରାନ୍ଧଣାକୁ

ଅନାଇଁ ଥାଆନ୍ତି ପାଖ ପଡୋଶୀ

ଭାବ ଦିଆନିଆ ଆବୋରି ଥାଏଟି

ସକଳ ହୃଦୟ ସଦା ଆଶ୍ବାସି ।


ସୌହାର୍ଦ୍ଦ୍ୟପୂର୍ଣ୍ଣ ବାତାବରଣରେ

ପ୍ରୀତି ମମତାର ଲହରୀ ଖେଳି

ଭରଇ ହରଷ ପ୍ରତି ଜୀବନରେ

ଅପୂର୍ବ ପୁଲକେ ହୁଏ ପଖାଳି ।


ଯିଏ ଯେଉଁଠାରେ ରହିଲେ ବାସରେ

ଗାଁ ମାଟି ଛାଡ଼ି ଦେଇ କି ଦିନେ

ମନ ତଳେ ସଦା ଉଙ୍କି ମାରୁଥାଏ

ପଲ୍ଲୀ ଜୀବନ ପ୍ରତିଟି କ୍ଷଣେ ।


ସହରରେ କାହୁଁ ମିଳିବ ସେ ସୁଖ

ସର୍ବେ ପରା ସେଠି ଉଠା ଗଣ୍ଠିଆ

ଗାଁ ପରି କେ କି ଭାବରସ ମାଖି

କରି ପାରଇ କାହାକୁ କିମିଆ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational