Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract Classics Others

4  

Jayashree Maharana

Abstract Classics Others

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ

1 min
179


ଜୀବନ ସାରା ମୁଁ ଗର୍ବ ଅହଂକାରେ

ଧରାକୁ ମଣିଛି ସରା

ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ଯିଏ ଗଢ଼ିଥିଲେ ମୋତେ

ଦିନେ ନ ଡାକିଛି ପରା ।


କେଡେ ମୁଢ ମୁହିଁ ସ୍ୱୟଂ ବଡ଼ ବୋଲି

ଭାଳିଅଛି ଅଜ୍ଞାନରେ

ଧର୍ମ ପଥ ଛାଡି କୁକର୍ମରେ ଲିପ୍ତ

ହୋଇଅଛି ଯୌବନରେ ।


ସତ ପଥ ଛାଡି ଧନ ସମ୍ପଦରେ

ତୋଳିଛି ନଅର ମୋର

କେବେ ତ କାହାକୁ ଦେଇନି ଆଶରା

ସଭିଙ୍କୁ କରିଛି ପର ।


ସରି ସରି ଯାଏ ମୋର ଶେଷ ବେଳ 

ନାହିଁ ଦେହେ ଆଉ ବଳ

ରୋଗବ୍ୟାଧି ଜାଲେ ହୁଏ ଛଟପଟ

କେବେ ପୁରିବ ମୋ କାଳ ।


ଡାକୁଛି ଈଶ୍ୱର ମୋତେ କ୍ଷମାକର

ପୟରେ କରୁଛି ଅଳି

ତୁମେ ହିଁ ରକ୍ଷକ ତୁମେ ମୁକ୍ତିଦାତା

କୃପାରାଶି ଦିଅ ଢାଳି ।


ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ ପାଇଁ ନାହିଁ ତ ସମ୍ବଳ

ତୁଣ୍ଡେ ତୁମ ନାମ ଧରି

ଚାହୁଁଚି କରୁଣା ଏ ଭଵ ସାଗରୁ

କରିଦିଅ ପ୍ରଭୁ ପାରି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract