Sarojini Jena

Inspirational

4  

Sarojini Jena

Inspirational

ପିତ୍ରାଳୟ

ପିତ୍ରାଳୟ

1 min
335


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି 

ଘର ଲାଗୁଥିଲା ମନ୍ଦିର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ବୈଶାଖୀ ରେ ଥିଲା ଶ୍ରାବଣର ଜୁଆର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ଘରେ ଫୁଟୁଥିଲା ଖୁସିର ଆସର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ଘରେ ଥିଲା ହସର ସମ୍ଭାର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ଘର ଥିଲା ଭୁବନ ଇନ୍ଦ୍ରର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ମାଆର ମଥାରେ ଥିଲା ଲାଲି ସିନ୍ଦୂର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ପୁରି ଉଠୁଥିଲା ସୁନାର ସଂସାର l


ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି

ଥିଲା ମାଆ ମୁଖେ ଖୁସିର ଲହର l


ହେଲେ ଦାଦା ତୁମେ ନାହଁ ଵୋଲି

ଘର ଲାଗୁ ନାହିଁ ଆଉ ମନ୍ଦିର ମନ୍ଦିର l


ତୁମେ ନାହଁ ବୋଲି

ହଜିଗଲା ମାଆର ମଥାରୁ ସିନ୍ଦୂର l


ତୁମେ ନାହଁ ବୋଲି

ଆଜି ସେ ହସୁନାହିଁ ବାରମ୍ବାର l


ଯେତେ ଦୂରେ ଥାଅ ସ୍ମୃତି ସବୁ

ତେଜି ମନେ ଆମ୍ଭର l


ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ପାଇଁ

ଖୋଜିବୁ ସାନ୍ନିଧ୍ୟ ତୁମର l


ସ୍ୱର୍ଗେ ଥାଅ କାମନା କରିବୁ ଆଶୀର୍ବାଦ ତୁମର

ସବୁ ଜନ୍ମେ ପାଇବାକୁ ପିତୃତ୍ୱ ତୁମର l


ସ୍ମୃତି ସବୁ ଭାସିଉଠେ ମାନସ ପଟରେ

ସତ ପିତ୍ରାଳୟ କେତେ ଲାଗୁଥିଲା ନିଜର l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational