Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Abstract Inspirational

4  

Pranati Panda

Abstract Inspirational

ନିରବ ବନାମ୍ ନୀରବତା

ନିରବ ବନାମ୍ ନୀରବତା

1 min
416



ନିରବ ଶବ୍ଦଟି ଯେତିକି ମଧୁର 

ମୁହୂର୍ତ୍ତକ ସମୟର ,

ନୀରବତା ମଧ୍ୟ ସେତେ ଗୁଢ଼ ତତ୍ତ୍ଵ

ସତ୍ୟ ଆଉ ବିଶ୍ଵାସର ।


ଭାରି ଭଲଲାଗେ ଝର୍କା ପାଖେ ବସି

ଆଖିମୁଦି ସପନରେ ,

ସ୍ମୃତିର ଫଳକ ଜୀବନର ରଙ୍ଗ

ନିରବରେ ଦେଖିବାରେ ।


ସବୁ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ସୂତ୍ର

ଖାସ୍ ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ,

ନିରବ ରହିବା ନୁହଁଇ ବିଚିତ୍ର 

ବାହାଦୂରୀ କାହାପାଇଁ ।


ଶୂନ୍ୟ ହୃଦୟକୁ ପୂର୍ଣ୍ଣତାରେ ଭରି

ନୀରବତା ଶାନ୍ତି ଆଣେ ,

ଅନେକ ଆଶାର ଆଲୋକ ସଞ୍ଚାରି

ନିଦ ଭରେ ଆଖିକୋଣେ ।


ନିରବର ଅଶ୍ରୁ  ନିର୍ଗତ ହୋଇଲେ 

ଉଶ୍ୱାସ ଲଭଇ ହୃଦ ,

ଧୋଇ ହୋଇଯାଏ କ୍ଷତ ଆଖିଜଳେ 

ଚଖାଇ ଜୀବନ ସ୍ଵାଦ ।


ବଞ୍ଚିବାଟା ବାଧ୍ୟ ଅନିତ୍ୟ ସଂସାରେ

ଯେତେ ଦୁଃଖ , କ୍ଳେଶ ସହି ,

ନିରବର ନଦୀ ଅବଗାହନରେ

ସା‍ଂସାରିକ ଅବଗାହୀ ।


ନୀରବତା ପୂର୍ଣ୍ଣ ଦୁଇ ଟୋପା ଲୁହ

ନାରୀ ଅବା ପୁରୁଷର ,

ଜଣା ପଡ଼େନାହିଁ ଅକୁହା ଯନ୍ତ୍ରଣା

ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ବା ' ପ୍ରତାରଣାର ।


ନୀରବତା ଏକ ଏପରି ଶବ୍ଦଟେ

ରାଜା ହେଉ ଅବା ରଙ୍କ ,

ବିଳ୍ପବର କିଛି ଅକୁହା ଶବ୍ଦକୁ

ଆଖି ତଳେ ଦିଏ ଛୁଙ୍କ ।


ଆପଣାର ପାଖେ ଆପଣାର ହୋଇ

ଏ'ତ ଚୁପି ରହିଯାଏ ,

ପର ପାଇଁ ଏହି ଆଖି ଲୁହ ପିଇ

ବଡ଼ ପଣେ ସହିଯାଏ ।


ବିଧିର ବିଧାନ ଏନ୍ତୁଡ଼ି ଶାଳର

କୁଆଁ ରାବ ଠାରୁ ନେଇ ,

ଏ ମଣିଷ ଦିନେ ଶ୍ମଶାନ ଜୁଇରେ

ନିରବରେ ଯାଏ ଶୋଇ ।    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract