Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Er Subhransu Kumar Behera

Inspirational

3  

Er Subhransu Kumar Behera

Inspirational

ନିଜ ମୃତ୍ୟୁ କଥା

ନିଜ ମୃତ୍ୟୁ କଥା

1 min
249


ଆୟୁ ... କ'ଣ ପ୍ରାଣ ବାୟୁ

ଯେତେ ଯାଏଁ ଅଛି ଏ ଶରୀରେ ,

ସରିଯାଏ କାରାବାସ ଅବା

ମିଶିଗଲେ ଏ ଭବ ମହୀରେ ।


ବିଧାତାର ବିଧାନ ଅଟଇ

ଜନ୍ମ ସହ ମୃତ୍ୟୁ ସହଚର ,

ଶେଫାଳୀ ବି ଫୁଟି ଝଡେ

ଅନୁଭବି ସ୍ପର୍ଶ ରଜନୀର ।


କାହିଁକି ଆଶଙ୍କା ଅଙ୍କ କଷା

ଏତେ ରଖି ମୃତ୍ୟୁର ମହତ୍ତ୍ଵ ,

କୋଷେ ଦୂରୁ ତରାଟି ଅନାଏ

ମୋହେ କିବା ଜୀବନର ତତ୍ତ୍ଵ ।


ଅତୃପ୍ତ ବାସନା ପୂଣ୍ୟ ତୃଷ୍ଣା

ମରଣର ସ୍ଵପ୍ନ ବିଛଣାରେ ,

ମଲା ସ୍ଵପ୍ନ କଙ୍କାଳ ହାଡରେ

ପ୍ରାଣ ଭରିଯାଏ ଶୋକାତୁରେ ।


କରିବି କରିବି ବୋଲି ଚିନ୍ତି

କାଳ ନଦୀ କ୍ଷୀପ୍ର ଲହରୀରେ ,

ଉଲ୍ଲସିତ ହେଉଥିଲା ମନ

ଆଳସ୍ୟକୁ ଭରି ଶରୀରରେ ।


ହେଉଥିବା ପ୍ରଧ୍ଵନିତ ଆଶା

ମାପି କରି ସ୍ୱାର୍ଥ ନିକିତିରେ ,

ଧ୍ଵଂସ ଅବକ୍ଷୟ ଏ ଆଦର୍ଶ

ଭୟଙ୍କର କାମନା ମୋହରେ ।


ଆପଣାର ରୁଚିବୋଧ

ଦୁର୍ବୋଧ ଜଟିଳ ଜୀବନେ ,

ସୁକର୍ମର ଫୁଲ ଶଯ୍ୟାପରେ

ଚିର ବିଶ୍ରାମ ଭବନ୍ତି ଶ୍ମଶାନେ ।



Rate this content
Log in