Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBHRANSU SAHOO

Tragedy Others

3  

SUBHRANSU SAHOO

Tragedy Others

ନୀତି ଦେଖେ ମୁଁ ଝରକା ଫାଙ୍କରେ

ନୀତି ଦେଖେ ମୁଁ ଝରକା ଫାଙ୍କରେ

1 min
12.2K


ନୀତି ଦେଖେ ମୁଁ ଝରକା ଫାଙ୍କରେ ଅଭାବର ଅନ୍ଧକାରରେ ହଜୁଥିବା ଭଵିଷ୍ୟତ ମାନଙ୍କୁ 


ଝରକା ଫାଙ୍କରେ ନିତି ଦେଖେ

ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳ ଦୁନିଆର ଚିତ୍ର,

ସେପାଖେ ଗତିଶୀଳ ଜୀବନକୁ,

ସାଏଁ ସାଏଁ ଗଡିଯାଏ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଲକ୍ଷ୍ୟ ପଥରେ l


ଟିଙ୍ଗ୍ ଟିଙ୍ଗ୍ ବାଜିଉଠେ

ପ୍ରାଥମିକ ବିଦ୍ୟାଳୟର ଘଣ୍ଟା l

ନାଲି ନେଳି ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗୀନ୍ ଦିଶେ ରାସ୍ତା,

ଦେଖେ ପଥ ଉପରେ ଖେଳୁଥିବା

କୁନି କୁନି ଭବିଷ୍ୟତ,

ତାଙ୍କ ସରଳ ନିରୀହ ଦୁଷ୍ଟାମୀ l

ଜୀବନର ଅର୍ଥ ସେମାନେ କଣବା ବୁଝନ୍ତି !

ତଥାପି ଏ ସ୍ରୋତରେ ସେମାନେ ଜଣେ ଜଣେ ଧାବକ l


ତାଙ୍କ ଦୁଷ୍ଟାମୀରେ ହଜିଯାଏ କିଛି କ୍ଷଣ,

ସାମିଲ କରି ନିଜକୁ ତାଙ୍କ ହସରେ

ଅଜାଣତେ ଉନ୍ମାଦଙ୍କପରି ମୁଁ ମଧ୍ୟ

ହସିବାକୁ ଲାଗେ l


ଅଳ୍ପ କିଛି ମୁହୂର୍ତ୍ତ ପରେ,

ମ୍ଳାନ ହେଇଯାଏ ହସଟା l

ଭାବନାର ଶୂନ୍ୟ ନୀରବ କୋଠରୀ

ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଇଯାଏ ଅନେକ ଅଛିଣ୍ଡା ପ୍ରଶ୍ନରେ l

ଦେଖେ ଯେବେ ଅନ୍ୟପକ୍ଷରେ ଜୀବନର

ଅନ୍ୟ ଏକ ସ୍ୱରୂପ,

ଭିନ୍ନ ଏକ ଦୃଶ୍ୟ l


ଜୀବନ ପଥରେ ସେମାନେବି

ଜଣେ ଜଣେ କୁନି ଧାବକ l

ରଙ୍ଗୀନ ପୋଷାକ ପରିବର୍ତ୍ତେ

ଧୂସର ପୋଷାକ ପରିହିତ,

ହାଲୁକା ପବନ ଉଡେଇ ନିଏ ତାଙ୍କ ସୁନେଲି ନୁଖୁରା କେଶ l

ନାହିଁ ଭୂକ୍ଷେପ ବିଦ୍ୟାଳୟର ଘଣ୍ଟା ଶବ୍ଦକୁ,

ନା ଅଛି କୌଣସି ବନ୍ଧନ l

ଆବର୍ଜନାର ସ୍ତୁପ ତଳୁ,

କୁନି ହାତ ସାଉଁଟୁଥାଏ ଅସୁମାରୀ ଆଶା l


କୋମଳ କାନ୍ଧରେ ଲଦି ହୋଇଥାଏ

ପରିବାରର ଭାରୀ ବୋଝ,

ନାହିଁ ତାର ବହି ବସ୍ତାନିର ସ୍ୱପ୍ନ l


ଭଙ୍ଗା କାଚ ସାଉଁଟି ସାଉଁଟି

ଭବିଷ୍ୟତବି ଭଙ୍ଗା ବୋତଲପରି ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ l

ଲୁଣ ଲଗା ପଖାଳ କଂସାରେ

ବର୍ତ୍ତମାନକୁ ଖୋଜୁଥିବା

ସେମାନେ ମଧ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତ l


ଏବଂ ନିତି ଦେଖେ ମୁଁ ଝରକା ଫାଙ୍କରେ,

ଅଭାବର ଅନ୍ଧକାରରେ ହଜୁଥିବା

ସେଇ ଭବିଷ୍ୟତମାନଙ୍କୁ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy