Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swaruparani Sahoo

Tragedy

3  

Swaruparani Sahoo

Tragedy

ନଗ୍ନ ସମାଜ ଏ ପିନ୍ଧିଚି ମୁଖା

ନଗ୍ନ ସମାଜ ଏ ପିନ୍ଧିଚି ମୁଖା

1 min
112


ଭ୍ରମରେ ଭ୍ରମିତ ବିଚରା ମଣିଷ  

ବାସ୍ତବତା ଠାରୁ କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସେ ତ ।


ମାୟା ମରୀଚିକା ପଛେ ହାଇଁ ପାଇଁ  

କ'ଣ ସେ ଚାହେଁ ନିଜେ ଜାଣେ ନାହିଁ ।


ନକଲ କରିବା ତାର ଯେ ଅଭ୍ୟାସ  

ଏବେ ତ ସୁଧୁରିଯାଆ ଆରେ ଏ ମଣିଷ ।


ତୁ ନୁହେଁ ଜୀବିତ ପର ଆଶ୍ରାଗତ  

ସ୍ଵେଚ୍ଛାରେ ଜୀଇଁବା ତୋର କରାଗ୍ରତ ।


ଗୁମୁରି ଗୁମୁରି କେତେ ଯେ କାନ୍ଦିବୁ 

ଜୀଇଁ ଥାଉ ଥାଉ କେତେ ଯେ ମରିବୁ ।


ନଗ୍ନ ସମାଜ ଏ ପିନ୍ଧିଚି ମୁଖା  

ଯାହା ତୁ ଦେଖୁଛୁ ସବୁ ଲୋକଦେଖା ।


ତୁ ମଲେ କାହା ଅନ୍ତର ନ କାନ୍ଦିବ 

କେତେ ତୁ ଛାଡିଯାଇଛୁ ତାହା ମନ ଖୋଜୁଥିବ। 


ନିରାଟ ସତ୍ୟ ଏ ହାଡ଼ ମାଂସ ଶରୀର କଥା  

ଆସିଛୁ ଏକା ତୁ ଚାଲିଯିବୁ ଏକା ଏକା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy