Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract

3  

Sarojini Mishra

Abstract

ନାରୀର ଅନ୍ତଃସ୍ଵର

ନାରୀର ଅନ୍ତଃସ୍ଵର

2 mins
195



ନାରୀ ଇଶ୍ଵରଙ୍କ ଅମୂଲ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି ଟେ

ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ତାର ଅଟେ ପାଵନୀ

ଅନ୍ତରେ ଭରା ତା ମମତାର ଧାରା

ସେ ଯେ ମହିମା ମଣ୍ଡନୀ ।

ନାରୀ ଅନ8ସ୍ଵର ସୃଷ୍ଟି ସୂତ୍ରେ ବନ୍ଧା

ସୃଷ୍ଟି ସ୍ଥିତି ଲୟ ତା ହାତେ ଛନ୍ଦା

ଅନ8ସ୍ଵର ତାର ସଦା ଗରିୟାନ

ନୁହେଁ ସେ ଦୁର୍ବଳା ନୁହେଁ ଅବଳା ।

ନାରୀ ଅନ୍ତସ୍ଵରେ ତ୍ୟାଗର ମନ୍ତ୍ରଟି

ସଦା ମନେ ପ୍ରାଣେ ଗୁଞ୍ଜରୁ ଥାଏ

ସେ ଅନ୍ତ8 ସ୍ଵରରେ ଭଟ୍ଟା ପଡ଼ିଗଲେ

ନାରୀଟିଏ ସ୍ଵାର୍ଥି ଦେଖା ଯେ ଯାଏ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ଅରୀ ବିହୀନ ଯେ

ସହିଷ୍ଣୁତାର ସେ ଯଜ୍ଞଶୀଳା ଟେ

ନାରୀ ଅନ୍ତ8ସ୍ଵରେ ଅନ୍ୟାୟେ ଲଢିବା

ଶକତି ସର୍ବଦା ବିରାଜୁ ଥାଏ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵରେ ସୃଷ୍ଟି ତତ୍ତ୍ଵ ଭରା

ସଂହାର ଶକତି ଅଛି ବି ଭରା

ନିଜ ଶକତି କୁ ନିଜେ ଚିହ୍ନି ନେଲେ

ନାରୀ ହେବ ନାହିଁ କେବେ ଦୁର୍ବଳା ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ମାତୃତ୍ଵ ମଣ୍ଡିତ

ସନ୍ତାନ ଜନମ କରୁ ନ କରୁ

ମାତୃତ୍ଵ ତାହାର ଦିବ୍ୟ ଗୁଣଟିଏ

ସଂସାରେ ମମତା ବାଣ୍ଟୁ ଯେ ଥାଉ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ସ୍ଵାଧୀନତା ଚାହେଁ

ହେଲେ ଭୁଲେନି ସେ ଲକ୍ଷ୍ମଣରେଖା

ଅନେକ ଶକ୍ତିର ସମାହିତ ସ୍ଵର

ଚାହିଁଲେ କରଇ ନିଜକୁ ରକ୍ଷା ।

ନାରୀ ଅନ8ସ୍ଵରେ ପ୍ରେମର ଝରଣା

ବହୁଥାଏ ପୁଣି ଝର୍ଝର ନାଦେ

କେତେବେଳେ ଜାୟା, ଜନନୀ,ଭଗିନୀ

କେତେବେଳେ ପ୍ରିୟ ବାନ୍ଧବୀ ଟିଏ |

ନାରୀ ଅନ୍ତ8ସ୍ଵରେ ସଂସ୍କାର ବାର୍ତ୍ତାର

ସଦା ଗୁଞ୍ଜରଣ ହେଉ ଯେ ଥାଏ

ନାରୀ ଟେ ଚାହିଁଲେ ସଂସ୍କାର ସେତୁ ଟେ

ଅନାୟାସେ ପୁଣି ବନାଇ ଦିଏ ।

ନାରୀ ଅନ8ସ୍ଵର ସୋହାର୍ଦ୍ଦମୟ ଯେ

ନୂଆ ସମାଜର ଆହ୍ୱାନ କରେ

ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ତାର ପ୍ରୀତି ଗୀତି ମୟ

ଚାହିଁଲେ ଦୁନିଆ ବଦଳି ଯାଏ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ଶୁଭ ପ୍ରଦାୟିନୀ

ଚାହିଁଲେ ସୁ-ଆବାହନ ଯେ କରେ

କୁପଥୁ ହଟାଇ ସୁପଥ ଦେଖାଏ

ଦୁନିଆ କୁ ନୂଆ ପଥ ଦେଖାଏ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵରେ ସମସ୍ତ ଶକତି

କେନ୍ଦ୍ରିତ ଇଶ୍ଵର କରି ଯେ ଛନ୍ତି

ନିଜ ଶକତିକୁ ଚିହ୍ନିବା ଦାୟୀତ୍ବ

ନାରୀ ହାତେ ପରା ଦେଇ ଅଛନ୍ତି ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵରେ ଦୟା ରେ ବଞ୍ଚିବା

କଥାର ଆଭାସ ଟିକିଏ ନାହିଁ

ଅବଳା ନୁହେଁ ସେ ଦୁର୍ବଳା ନୁହେଁ ସେ

ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ ସରଗ ରଚି ପାରଇ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵର ଉଦ୍ଭାସିତ ହେଉ

ମାଟିର ବୈକୁଣ୍ଠ ସର୍ଜନା ହେଉ

ସର୍ଵସଂହା ଗୁଣେ ଧରଣୀ ହେଉ ସେ

ଅନ୍ୟାୟକୁ ବରଦାସ୍ତ ନ କରୁ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵରେ ଗୀତି ମୟ ହେଉ

ଏ ଧରା ରେ ହେଉ ନୂଆ ସ୍ପନ୍ଦନ

ନିଜେ ନିଜେ ହେଉ ସଶକ୍ତି ମଣ୍ଡିତ

ନ ହେଉ କାହାର ଦୟା ଭାଜନ ।

ନାରୀ ଅନ୍ତଃସ୍ଵରେ ରଞ୍ଜିତ ହେଉ ଯେ

ପ୍ରତିଟି ପ୍ରାଣର ଜୀବନ ସତ୍ତା

ଚିର ମହୀୟାନ ହେଉ ଏ ସମାଜ

ନାରୀ ଦେଉ ଥାଉ ଶାନ୍ତିର ବାର୍ତ୍ତା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract