Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Indrabadal Mohanty

Inspirational

5.0  

Indrabadal Mohanty

Inspirational

ନାରୀ

ନାରୀ

1 min
491


ନାରୀ,

ମାଁ ରୂପେ ମମତାର କେନ୍ଦ୍ରବିନ୍ଦୁ ସାଜି ଏ ଦୁନିଆକୁ ଆସିଛି ଭଗବାନ ରୂପରେ,


ବନ୍ଧୁତ୍ଵ ଡୋରୀରେ ବାନ୍ଧି ରଖେ ତା ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଓ ଭଲପାଇବାର ସୂତାରେ।


ନାରୀ,

ଅର୍ଣ୍ଣପୂର୍ଣ୍ଣା ରୂପେ ଦୟାର ସାଗର ହୋଇ ପୂଜାପାଏ ପ୍ରତ୍ୟକ ସ୍ପନ୍ଦନରେ,


ସହନଶୀଳତାରେ ଧରିତ୍ରୀ ରୂପେ ନୂଆ ନୂଆ ଉଦାହରଣ ସୃଷ୍ଟି କରେ।


ନାରୀ,

ଧ୍ଵଂସରେ ଦାନବୀ ରୂପେ ହୋଇ ଆସିଛି ଏ ସୃଷ୍ଟିକୁ,


ପ୍ରଳୟର ରୂପରେ ସେ କାଳି ହୋଇ ଆସିଛି ଏ ଦୁନିଆକୁ।


ନାରୀ,

ଛୋଟବଡ ଈର୍ଷାରେ ସେ ନିଜକୁ ନିଜେ ସଜାଏ ଚଣ୍ଡୀ ରୂପରେ,


ପୁଣି ଛାମୁଣ୍ଡି ରୂପ ନିଜେ ପୂଜା ପାଏ କୋପକୁ ନେଇ ତା ଆଖିରେ।


ନାରୀ,

ରାଗର ରୂପ ନେଇ ସେ ସଜାଏ ଏ ସମାଜକୁ ହୋଇ ରୁଦ୍ରାଣୀ,


ଶକ୍ତି ରୂପେ ଆମେ ତାକୁ ବର୍ଣ୍ଣନା କରିଥାଉ ହୋଇ ନାରାୟଣୀ।


ନାରୀ

ସ୍ନେହର ଗନ୍ତାଘର ସାଜି ଏ ଧରାକୁ ଆସିଥାଏ ହୋଇ ଭଉଣୀ,


ପ୍ରେମର ଚାଦରରେ ଢାଙ୍କି ରଖିଥାଏ ହୋଇ ଅତି ଆଦାରର ପତ୍ନୀ।



Rate this content
Log in