Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lopamudra Parida

Abstract

4.5  

Lopamudra Parida

Abstract

ନାଲିରକ୍ତ

ନାଲିରକ୍ତ

1 min
232



ସମସ୍ତେ ଧରିଛନ୍ତି ନିଜ ନିଜର ଦୁଃଖ ର ଝୁଡି,

ଅହଂ ର ଡାଲା ।

ସମସ୍ତେ କହୁଛନ୍ତି ,ମୁଁ ଏକା ଠିକ୍

ଆଉ ସମସ୍ତେ କାଲା ।

ବୋଝ ଭାର ବଢି

ମାଟି ଫଟେଇ ଭେଦିବାକୁ ବସିଲାଣି

ଭାଙ୍ଗିଦେଇ ଧୈଯ୍ଯ ର ତାଲା ।

କିନ୍ତୁ ବାଣ୍ଟି ନବାକୁ

କିଏ ? କାହିଁ ?

ଶ୍ବେତ ଫୁଲର ସନ୍ଧାନରେ

ସବୁଠି ଦିଶୁଛି

ଖାଲି ରକ୍ତ ।

ରଙ୍ଗ ଯାହାର ଲାଲ୍ ନୁହେଁ

ଲାଲ୍ ହବ ବି କେମିତି

ମନ ତଳର ଅରମା ସବୁ ଯେ ଗାଢ କଳା

ସେଇ ଉପରେ ବସିଥିବା' ସେ '

ଲାଲିମା ଭରିଥିଲା ପ୍ରେମ ର ରଙ୍ଗ ଭାବି

କିନ୍ତୁ 'ଏ ' ଏପଟେ ବସିଥିବା ଆମେ

କଲେ କଣ ?

ପାଣି ଫଟେଇଦେଲେ

ଫାଟିଗଲା ସବୁ

ଚିନ୍ତା, ଚେତନା, ଭରସା, ବିଶ୍ବାସ

ସ୍ନେହ,ଶ୍ରଦ୍ଧା ସବୁର

ବିସ୍ତୃତି ।

ଏବେ ପଚାରୁଛେ ନିଜ ନିଜକୁ

ପରସ୍ପର କୁ ଦାୟୀ କରି କରି

କିଏ ? କିଏ କଲା

ଲାଲ୍ ରକ୍ତ କୁ

ପାଣିଚିଆ ।

ଦୋଷୀ ସଜଉଛେ ' ତାକୁ'

ଯାହାର ଆକାର ହି ନାହିଁ

ଯେ ନିର୍ବିକାର,ଅନନ୍ତ ।

ସେପଟକୁ ଥରେ ବିଷି ଆଙ୍ଗୁଳି ଉଠେଇବା ଆଗୁ

ପଚାର, ପଚାର ନା

ତିନି ଥର ନିଜକୁ ?

କିଏ ?



Rate this content
Log in