Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ନାହିଁ ସେହି ଗୁରୁକୁଳ

ନାହିଁ ସେହି ଗୁରୁକୁଳ

1 min
153



ନାହିଁ ସେ ବକୁଳ ବନ ନାହିଁ ସେହି ଗୁରୁକୁଳ

ନାହିଁ ତ ସେହି ଆଶ୍ରମ ନାହିଁ ସେ ପର୍ଣ୍ଣ କୁଟୀର l


ବିଦ୍ୟା ଯାର ଏକଲକ୍ଷ୍ୟ ନାମ ତାର ଏକଲବ୍ୟ

ଗୁରୁଙ୍କୁ ସ୍ମରଣ କରି ଗଢ଼ିଥିଲେ ଭବିତବ୍ୟ l


ନାହାନ୍ତି ସେ ଦ୍ରୋଣାଚାର୍ଯ୍ୟ ଗୁରୁଭକ୍ତ ଏକଲବ୍ୟ

ଗୁରୁ ଦକ୍ଷିଣାରେ ଦାନ ବୃଦ୍ଧାଙ୍ଗୁଳି କଲେ ତ୍ୟାଗ l


ନାହିଁ ସେ ଆରୁଣୀ ଆଉ ପିତୃଭକ୍ତ ପ୍ରହଲ୍ଲାଦ

ଠିଆ ଆଜି ଗୁରୁକୁଳ ନିର୍ଜୀଵ ମାଙ୍କଡ଼ାର ସୌଧ l


ଗୁରୁକୁଳ ଶିକ୍ଷା ଥିଲା ଧନୁର୍ବିଦ୍ୟା ମଲଯୁଦ୍ଧ୍ୟ

ବେଦ ପୁରାଣ ରାଜନୀତି ସତସଙ୍ଗ ସତପଥ l


ଆଜି ଶିକ୍ଷା ଅନୁଷ୍ଠାନେ ବିଜ୍ଞାନର ଶ୍ରେଷ୍ଠତ୍ତ୍ୱ

ରାଜନୀତି, ଅର୍ଥନୀତି, କୂଟନୀତି ବିଶେଷତ୍ୱ l


ପାଶ୍ଚାତ ସାହିତ୍ୟ ଆଧୁନିକତାର ହୁଏ ପ୍ରଚଳନ

ଅର୍ଥ ପିପାସୁରେ ଭରି ଯାଏ ସବୁରି ଜୀବନ l


ମାନବିକ ମୂଲ୍ୟବୋଧ ନାହିଁ ଯେଉଁ ଶିକ୍ଷାରେ

ସମାଜର ଅଧୋଗତି ହୁଏ ଧୀରେ ଧୀରେ ।


ଶତ ଗୁରୁ ପ୍ରଚେଷ୍ଟାରେ ହେବନି ବିକାଶ

ଶିକ୍ଷା ପ୍ରଣାଳୀରେ ଯଦି ନ ଲାଗେ ଅଙ୍କୁଶ l




Rate this content
Log in