Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ନ ଦିନ କୁଣିଆଁ

ନ ଦିନ କୁଣିଆଁ

1 min
232



ଆସିଥିଲେ ମାତା ହେ ଜଗତକର୍ତ୍ତା

   ଦୁଆର କିଳି ତ ଦେଲ

ଦର୍ଶନ ନ କରି ଗଲେ ସେହୁ ଫେରି

    ଏକଥା ଭଲ କି କଲ

ତାଙ୍କ, ମନେ ରୋଷ ବଢ଼ାଇଲ ।


ଦି ଦିନ କୁଣିଆଁ କହିରେ କାଳିଆ

    ନ ଦିନ କୁଣିଆ ହେଲ

ଦେଇଥିବା କଥା କରିଲ ଅକଥା

   ମନ୍ଦିର କଥା ଭୁଲିଲ

ଲଷ୍ମୀ ମାତା ସଦା ଦରଶନ ପରେ

ଭୁଞ୍ଜନ୍ତି ଭୋଜନ ନିତି ହରଷରେ

    କେମିତି ତାଙ୍କୁ ଭୁଲିଲ l


ବହି ମାତା ରୋଷ ଭାଙ୍ଗି ନନ୍ଦିଘୋଷ

    ଦେଉଳ ଫେରି ଆସିଲେ

ଗୁଣ୍ଡିଚା ମନ୍ଦିରେ ରଥ ଭଙ୍ଗା ଦେଖି

    ଫେରିବାକୁ ସଜ ହେଲେ

ମାନମୟୀ ମାତା ଅଭିମାନେ ଭରା

ଦେଉଳ ଦୁଆର କିଳିଦେଲେ ଭଲା

    କେମିତି ଯିବ ଦେଉଳ ।

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational