Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.

Abstract Others

3  

Priyadarsini Das.

Abstract Others

ମୁଁ ବି ସତ୍ୟ ତୋ ପରି

ମୁଁ ବି ସତ୍ୟ ତୋ ପରି

1 min
193



କେବେ ବି ମାପିନି କି ମାପିପାରିବିନି ବୋଧେ 

ତୋର ଆଉ ମୋ ଭିତର ଦୂରତାକୁ ।

ତୁ ବି ସତ୍ୟ ଆଉ ମୁଁ ବି .... 

ହେଲେ ମୋର ଆଗମନେ ଖୁସିର 

ଲହରୀ ଖେଳିଯାଏ ।

ଖେଳିଯାଏ ମନରେ ଆଶା ,

ମିଳିଯାଏ

କିଛି ସ୍ବପ୍ନ ପୂରଣର ମାଧ୍ଯମ ।


ଆଉ ତୋର ଆଗମନେ 

ଖେଳିଯାଏ ଶୋକର ଛାୟା ।

କିଏ ଦମ୍ଭ ଧରେ କିଏ ପୁଣି ହରାଏ ,

ତଥାପି ବି .... 

ସମୟର ର ସ୍ରୋତରେ 

ସବୁକିଛି କୁ ଆଗେଇ ଯିବାକୁ ହୁଏ ।


ଜାଣେନି ତୁ ଆଉ ମୁଁ କିପରି ?

ମୋ ଠୁ ତୁ ସୁନ୍ଦର ?

ଅବା ମୁଁ ତୋ ଠୁ ... ?


ତୁ ଶିଖିଛୁ ହରଣ କରିବାର କୌଶଳ 

ଆଉ ମୁଁ ....

ଶିଖିଛି ନୂତନତା ର ବୀଜରେ

ଫାଙ୍କା ସ୍ଥାନ ପୂରଣର ଜ୍ଞାନ ।


ତୋର ପାଦ ଶବ୍ଦ 

ଯେତେ ବି ଦୂରରୁ ଆସିଲେ ବି

ଶୁଣିବାକୁ ଚାହେଁନା

 କେହି ...

ଅପରନ୍ତୁ ମୋର ଆଗମନର ନିକଟତର ଭାବନା ବି 

ସ୍ବର୍ଗର ସୁଖ ଅଙ୍ଗରେ ଭରିଦିଏ ।


ଯଦିବା ଜିତି ଯାଉ ତୁ

 ଆଉ ହାରିଯାଏ ମୁଁ 

ସମୟର ଚକ୍ରରେ, 

ଲୀନ ହୋଇଯାଏ ମୁଁ କାଳର ଗର୍ଭ ରେ 


ତଥାପି ବି ମୁଁ ଗର୍ବିତ 

କାରଣ ବୋଧ ହୁଏ ତୁ ଜାଣିନୁ 

କି ଜାଣିବାର ସମୟ ପାଇନୁ ।


ହେଲେ ମୁଁ ଜାଣିଛି ।

ମୋର ଏ ହସ ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ ନୁହେଁ ,,

ବରଂ ସବୁକିଛି ବୁଝିପାରିବାର ହସ ।


ଜାଣି ମୁଁ ସାରିଛି 

ଯେତେ ବି ବଳୀୟାନ ହେଲେ ତୁ 

ମୁଁ ହିଁ ଆରମ୍ଭ  ,

ମୋ ବିନା ତୋର ଆଗମନ ଅସମ୍ଭବ ।

 ମୁଁ ବୁଝି ଯାଇଛି........

  ମୁଁ ବି ସତ୍ୟ ତୋ ପରି  ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract