Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Inspirational

3  

Pranati Mahapatra

Inspirational

ମୁଁ ଆଉ ପ୍ରେମ

ମୁଁ ଆଉ ପ୍ରେମ

1 min
206



ପ୍ରେମ ସର୍ବଦା ସୁନ୍ଦର ଆଉ ଶାଶ୍ଵତ । 

ପ୍ରେମ କାମନାର ଶବ୍ଦ ନୁହେଁ ।

ପ୍ରେମ ତ୍ୟାଗର ହୋଇଥାଏ ଭୋଗର ନୁହେଁ । 

ମିଳନ ର ଅମୃତ ତଥା ମହାର୍ଘ ମୂହୁର୍ତ୍ତ ପ୍ରେମ । 

ଆନ୍ତରିକତା ବୃଦ୍ଧି ହୁଏ ପ୍ରେମରେ ।

ନିଃସ୍ୱାର୍ଥପର ଭଲ ପାଇବା ହିଁ ପ୍ରେମ ।

ପ୍ରେମର ସାର୍ଥକତା ଥାଏ ହୃଦୟକୁ ଜୟଲାଭ କରିବାରେ । 

ମାଆର ବାତ୍ସଲ୍ୟ ମମତା ହିଁ ନିଃସ୍ଵାର୍ଥ ପ୍ରେମ।

ଭାତୃ ସ୍ନେହ ର ମମତା ର ବନ୍ଧନ ରାକ୍ଷୀ

ଯୁଗ ଯୁଗର ବନ୍ଧନ ଯାହା ପ୍ରେମ।

ପ୍ରେମରେ ତ୍ୟାଗ ର ମହମହ ବାସ୍ନା

ଭକ୍ତ ଭଗବାନଙ୍କ ପ୍ରେମ

ଅଛି କାହିଁ ଅନାଦି କାଳରୁ

ଅନେକ ତଥ୍ୟ ଆଉ ତତ୍ତ୍ବ ସହ।

ପ୍ରେମରେ ସଉଦା ନ ଥାଏ

ତଉଲି ହୁଏନାହିଁ କେବେ ଏହି ପ୍ରେମକୁ।

ମୁଁ ଆଉ ମୋ ପ୍ରେମ

ଅଗାଧ ସମୁଦ୍ରର ଜଳରାଶି ଭିତରେ

ସାତ ସିନ୍ଧୁକ ରେ,ସାଇତା ଫରୁଆ ରେ

ଆକାଶେ ଭଲପାଇବା ରେ ମୋ ପ୍ରେମ

ଏମିତି ତ ପ୍ରେମ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational