Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

କାବ୍ୟ ନାୟିକା

କାବ୍ୟ ନାୟିକା

1 min
169



ମୋ ମନ ରାଗିଣି  ତୁମେ ସୁହାଗିନୀ

   ମୋ ମନର ପ୍ରୀତିଛନ୍ଦା.

ଫଗୁଣ ମଳୟେ  ପ୍ରୀତି ମୋ ହୃଦୟେ

    ଫୁଟଇ ରଜନୀ ଗନ୍ଧା !


ହଂସ ଗାମିନୀ ହେ ଥିରି ଥିରି ପାଦେ

    ନୁପୁରର ରୁଣୁଝୁଣୁ

ଯୋଗୀ ଯୋଗ ଟଳେ ତୁମ ପ୍ରେମ ଭାଳେ

    ହଜାଇ ପ୍ରେମରେ ତନୁ !


କବରି ଗଭାରେ  ସଜ ଫୁଟା ଫୁଲେ

    ମୃଦୁ ମୃଦୁ ବାସ ଝରେ

କରେ ରଙ୍ଗାୟିତ  ତୁମ ପ୍ରୀତି ଛନ୍ଦ

    ପ୍ରୀତି ନିଶା ମୋତେ ଘାରେ !


ଉର୍ବଶୀ ମେନକା ପଡିଯିବେ ଫିକା

    ତନୁଟି ସୌନ୍ଦଯ୍ୟେ ଭରା.

ଗଢ଼ିଛି ବିଧାତା  କେଉଁ ଦ୍ରବ୍ୟେ ଅବା

    ପଦ୍ମ ଫୁଟେ ତନୁ ସାରା !


ଧରିଛି ଲିଖନୀ  ଭାବୁଛି ମାନିନୀ

    ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ମୋହିନୀ ପ୍ରିୟା

ଯେତେ ଲେଖୁଥିଲେ ଅଧା ଅଧା ଲାଗେ

    ସରେନି ବର୍ଣ୍ଣନା କାୟା !


କାହିଁକି କେଜାଣି  ଉଠଇ ଉଜାଣି

   ଦେଖି ତେରେଛା ଚାହାଣି.

ପ୍ରୀତି ରସେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଯାଏ ମନ

    ଚାହାଣି କଲା କି ଗୁଣି !


ସାଗର ବକ୍ଷର ଲହରୀର ମାଳ

   ହୋଇ ପିଟି ହୁଅ କୂଳେ

ଚାଲିଯାଅ ତୁମେ ବହୁ ଦୂରେ ପୁଣି

   କୂଳ ଚାହିଁଛି ବିକଳେ !


ସଜ ଫୁଟା ଫୁଲ ହୋଇ ଫୁଟି ଯାଅ

   ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ମୋର

ମଧୁପ ହୋଇ ମୁଁ ନିତି ଖୋଜୁଥାଏ

   ଚୁମିବାକୁ ଓଠ ତୋର !


ଭାବନାରେ ଆସ ସପନରେ ଆସ

    ମୋ ପାଖକୁ ପ୍ରିୟା ତୁମେ

ମହକି ଉଠଇ   ଅତର ବାସନା

    ଭରି ଦିଅ ତ ଚୁମ୍ବନେ !


ଖେଳ ଲୁଚକାଳି  ପ୍ରୀତି ଫୁଲ ଢାଳି

    ମନ ପଡିଯାଏ ଫିକା.

ମୋ ଲେଖନୀ ମୁନ ଝୁରେ ତୁମ ଗୁଣ

    ତୁମେ ମୋ କାବ୍ୟ ନାୟିକା !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational