Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Children

3  

Pranati Mahapatra

Children

ଆସିଲା ଶୀତ

ଆସିଲା ଶୀତ

1 min
117



ଆସିଲା ଶୀତ ବସିଲା ମିତ

ଆମ କୁନା ସାଥିରେ,

ଗାଇଲା ଗୀତ ପଢିଲା ପାଠ

ବସି କଅଁଳ ଖରାରେ ।


ଖାଇଲା ମୁଢି ପଖାଳ ବଢି

ଅତି ଆନନ୍ଦ ମନରେ,

ଶାଗ ଖରଡା ପୋଇ ରାଇତା

ଆହା କି ଖୁସି ମନରେ ।


ଶୋଇଲା ଯାଇ ନରମ ଶେଯେ

ପଶି କମଳ ଭିତରେ,

ଶୁଣିଲା ଜେଜେ ଗପ ପେଡିକୁ

ଖୋଜିଲା କାହାଣୀରେ ।।


ହୁଁ ମାରିଲା ହାଇ ମାରିଲା

ଗପ ଅଧା ରହିଲା,

ବାଉଳି ହେଲା ଘୁଙ୍ଗୁଡ଼ି ଦେଲା

ନିଦରେ ଘଡିକିଲା ।


ଜେଜେ ହସିଲେ ଥଟ୍ଟା କରିଲେ

କହିଲେ ବଗୁଲିଆ,

ରାତି ପାହିଲେ କହିବ ଗେହ୍ଲେ

ଅଧା ଗପ ଶୁଣିବା ।।


ଗରମ ଭାତ ଗରମ ତୁଣ

ଆହାକି ମଜା ହେବ,

ଖାଇବା ବେଳେ ଟାକରା ମାରି

ବଡ଼ ଖୁସି ହୋଇବ ।


ଗାଆଁ ପୋଖରୀ ଥଣ୍ଡା ପାଣିରେ

ସିନାନ କରିବ ଯାଇ,

ଆମ୍ବୁଲ ଆଉ ରସୁଣ ଦଳି

ବାସି ପଖାଳ ଖାଇ ।


ଗାଆଁ ଗୋହିରୀ ଭିତରେ ପଶି

ଦେଖିବ ମାଛଧରା,

ଗଡିଶା ଚେଙ୍ଗ ପଙ୍କ ଭିତରୁ

ଆଣିବ ବୋହି ପରା ।


ଚୁଲିରେ ପୋଡ଼ି ପିଆଜ ବଢି

ମାଆ ଛେଚିଣ ଦେବେ,

କଞ୍ଚାଲଙ୍କାକୁ ଜେଜେମା ପୁଣି

ଟିକେ ଚକୁଡି ଦେବେ ।


ଜେଜେ ଜେଜେମା ପାଖରେ ରହି

  କେତେ ମଜା କରିବ,

ଶୀତ ବି ମିତ ସାଥିରେ ରହି

  ମଜା ଉଠାଉ ଥିବ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children