Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrasekhar Das

Tragedy Inspirational Others

4.0  

Chandrasekhar Das

Tragedy Inspirational Others

ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ

ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ

1 min
458


ପକ୍ଷୀଟି ଆକାଶେ ଉଡିବାର ଦେଖି

ଆନନ୍ଦିତ ହୁଏ ମନ

ପୁଣି କେତେବେଳେ ଖୁସି ଭାରି ଲାଗେ

ସ୍ୱର ଶୁଣେ ଯେବେ କାନ    |


ଦୋଷୀ ହେଲେ କିଏ ଦଣ୍ଡ ଦିଆଯାଏ

ରହେ ସିଏ କାରାଗାରେ

ନିରୀହ ପକ୍ଷୀକୁ କେଉଁ ଦୋଷ ପାଇଁ

ରଖାଯାଏ ପଞ୍ଜୁରୀରେ     |


ଖୋଲା ଆକାଶର ଛାତିକୁ ଚିରି ସେ

ଉଡୁଥାଏ ଡେଣା ମେଲି

ବୃକ୍ଷର ଶାଖାରେ ଘର ତା ସୁନ୍ଦର

ଯାହା ଇଚ୍ଛା ଖାଏ ବୁଲି    |


ସୁନାର ପଞ୍ଜୁରୀ ତାକୁ ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ

ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ସୁନା ଗିନା

ଯିବାକୁ ଚାହିଁଲେ ଯେଉଁଠି ସେ ଯିବ

ଯଦି ହୁଏ ତାକୁ ମନା    |


ଘରଠାରୁ ଯଦି କିଛି ଦିନ ପାଇଁ

ଦୂରରେ ରହୁଛେ ଆମେ

କେତେ ଚିନ୍ତା ହୁଏ ପରିବାର ପାଇଁ

ମନ ନ ଲାଗଇ କାମେ    |


ଥରୁଟେ ଭାବିଲ ସେ ପକ୍ଷୀର କଥା

ଯାହାକୁ ରଖିଛ ବାନ୍ଧି

ଜିଇଁବାର ଆଶା ନ ଥିବ ତା ପାଖେ

କେମିତି କରିବ ସନ୍ଧି     |


କହି ପାରୁଥିଲେ ମନର ବେଦନା

କହି ଦିଅନ୍ତେ ଆମକୁ 

ଯେତେ ଖୁସି ଦିଅ ପଞ୍ଜୁରୀ ଭିତରେ

ଝୁରେ ମୋ ପିଲାଛୁଆକୁ   |


ଗୋଟିଏ ଗଛରୁ ଆଉ ଗୋଟେ ଗଛ

ଉଡିବା ତାଙ୍କର ଧର୍ମ

ତାଙ୍କୁ ବାନ୍ଧି ଆମେ କି ସୁଖ ପାଉଛେ

ଏହା କି ଆମର କର୍ମ     |


ମୁକ୍ତ କରିଦିଅ ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗକୁ

ମୁକ୍ତ ଆକାଶର ତଳେ

ମୁକ୍ତ ହେଇଯାଉ ବନ୍ଦୀ ଜୀବନରୁ

ଯାଉ ପରିବାର କୋଳେ   |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy