Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrasekhar Das

Tragedy Inspirational

4.5  

Chandrasekhar Das

Tragedy Inspirational

ମୋ ଗାଆଁ ମୋ ନାଆଁ

ମୋ ଗାଆଁ ମୋ ନାଆଁ

1 min
508


ଜନମ ହୋଇଛି ଯେଉଁଠି ମୋହର

ପଡିଛି ଯେଉଁ ମାଟିରେ

ସେଇ ଗାଆଁ ମୋର ସରଗ ସମାନ

ବଢ଼ିଛି ଯାହା କୋଳରେ  |


ତା' ପାଣି ଅମୃତ, ପବନ ମହକ

ଚନ୍ଦନଠୁ କମ୍ ନୁହେଁ

ଗାଆଁର ମୁଣ୍ଡରେ ଠାକୁରାଣୀ ଅଛି

ଆଶୀର୍ବାଦ ସଦା ରହେ   |


ଗାଆଁ ନୁହେଁ ସେତ ପରିବାର ଗୋଟେ

ଜଣେ ଆଉ ଜଣ ପାଇଁ

ସାହାଯ୍ୟର ହାତ ବଢ଼ାନ୍ତି ସଭିଏଁ

ବିପଦ ଯାଏରେ ଧାଇଁ    |


ବଡଭାଇଠାରୁ ଆଦର ପାଏ ମୁଁ

ସାନଠୁ ପାଏ ସମ୍ମାନ 

ମିଳି ମିଶି ଆମେ ଖେଳକୁଦ କରୁ

ନଥାଏଟି ଅଭିମାନ     |


ପୂଜାପର୍ବ ହେଉ କି ଯାନୀଯାତରା

ଏକାଠି ପାଳନ ହୁଏ

ପଡିଶାଘରକୁ ପିଠା,ମିଠା,ଖିରି

ଭୋଗ ଆଦି ବଣ୍ଟାଯାଏ   |


ଗାଁ ଭାଉଜଙ୍କ ମୁଣ୍ଡରେ ଓଢଣା

ମୁରୁକି ମୁରୁକି ହସ

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ଏକାଠି ହୁଅନ୍ତି

କରିବାକୁ ଗପସପ     |


କୁଆଁରୀ ଝିଅଙ୍କ ଭାଲୁକୁଣୀ ଓଷା

ରଜ, କୁମାର ପୂର୍ଣ୍ଣିମା

ପୁରୁଷପିଲାଏ କବାଡି ଖେଳନ୍ତି

ଭୁଲିପାରିବିନି ଜମା    |


କୃଷକ ଭାଇଟି କ୍ଷେତକୁ ଯାଏରେ 

ପଖାଳ କଂସାଏ ଖାଇ

ଖରା ବର୍ଷା ଶୀତ ମାନେ ନାହିଁ କିଛି

ଅମଳ ଦିଏ ଯୋଗାଇ    |


ଗାଁ ମନ୍ଦିରରେ ଭଜନ କୀର୍ତ୍ତନ

ମନ ପବିତ୍ର କରାଏ 

ଗାଁ ଅନୁଭୂତି ଯେତେ କହିଲେବି

ସେତେ କମ୍ ଲାଗୁଥାଏ   |


ଗାଆଁ ସ୍କୁଲରେ ପାଠ ପଢି ଆଜି

ସହରେ କରେ ଚାକିରୀ

ଯଦି କିଛି ନାଆଁ କରିଥାଏ ଆଜି

ତା ପାଖେ ଅଛି ଆଭାରୀ   |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy