Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract Tragedy Classics

4  

Jayashree Maharana

Abstract Tragedy Classics

ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ

ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ

1 min
288


ମୃତ୍ୟୁର କୋଳରେ ଶୋଇଛି ଶାନ୍ତିରେ

ମାଆ ତୋ କୁମର ମଣି

ବୁକୁ ଫଟାଇ ତୁ କାନ୍ଦିଲେ ବି ଯେତେ

ଜମା ସିଏ ଉଠିବନି ।


ଶୁଭୁନାହିଁ ତୋର ହୃଦୟ ବିକଳ

ଅଫେରା ପଥର ଯାତ୍ରୀ

ମୋହ ମାୟା ଭରା ବନ୍ଧନ ତୁଟାଇ

ପାଇଯାଇଅଛି ମୁକ୍ତି ।


ଦୁଇଦିନ ପାଇଁ ସଂସାରକୁ ଆସି

ଗଢିଲା ଜୀବନ ତା'ର

ମମତା ଡୋର ତୋ ଛିଣ୍ଡାଇ ଯାଇଛି

ସାଜି ସିଏ ସ୍ୱାର୍ଥପର ।


ହୋଇନି ବୟସ ପୁରିଲା ଆୟୁଷ

ସରିଲା ତାହାର ଖେଳ

କାହିଁକି ପାଶୋରି ପାରୁନୁ ମନରୁ

ଗର୍ଭ ଯନ୍ତ୍ରଣାର ବେଳ ।


ଯେତେଦିନ ପାଇଁ ତୋ ' ସମ୍ପଦ ସାଜି

ଆସିଥିଲା ଦୁନିଆକୁ

ସେତିକି ଦିନ ସେ ସୁଖ ଓ ଦୁଃଖରେ

ଜୀଇଁଗଲା ଜୀବନକୁ ।


ବିହି ଲେଖା ଫଳ ଭୋଗିବା ତ ସାର

ଭୋଗିଲା ମରଣ ସିଏ

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଠାରୁ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଆଉ

ଜଗତରେ ଅଛି କିଏ ?


ତା ସାଥେ କଟିଛି ଯେତେ ମିଠା କ୍ଷଣ

ଅଭୁଲା ମୁହୂର୍ତ୍ତ ସ୍ମୃତି

ପୋଛି ଦେ ମନରୁ ଗୋଟି ଗୋଟି କରି

ପଥର କରି ତୋ ଛାତି ।


ଜନମ ମରଣ ସଂସାର ନିୟମ

ଦୁଇ ମହା ଧ୍ରୁବ ସତ୍ୟ

ରଖୁଛି ପାଚିଲା ନେଇଯାଏ କଞ୍ଚା

ଆସି କାଳଯମ ଦୈତ୍ୟ ।


ମାୟା ଜାଲ ଏଠି ପଡ଼ିଅଛି ଛିଣ୍ଡି

ଆଉ ପାରିବୁ କି ଯୋଡି

ହାରିଗଲା ଧନ ଦୁନିଆ ଦାଣ୍ଡରେ

ପ୍ରାଣ ସହ ଲଢ଼ି ଲଢ଼ି ।


ଦୁଇଖଣ୍ଡ କାଠ ନିଆଁ ମୁଠେ ପାଇ

ମାଟିରେ ମିଶିବା ପରେ

ଆତ୍ମା ଅବିନାଶୀ ମୋକ୍ଷ ଲାଭ କରି

ଲୀନ ହେବ ପରମାତ୍ମାରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract