Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anita Dash

Inspirational

4  

Anita Dash

Inspirational

ମୃତ୍ୟୁ

ମୃତ୍ୟୁ

1 min
268



ମୃତ୍ୟୁ ତୁମେ ପରା ଜୀବନ ଆକାଶେ ପାହାନ୍ତି ପହର ତାରା

ସମୟ ରାତ୍ରିର ପାହାନ୍ତି ପ୍ରହରେ ଆପେ ଦେଇଥାଅ ଧରା !

ଶରୀର ଦୋଳାରେ ପ୍ରଶ୍ୱାସ ପବନ ନୀତି ଖେଳୁଥାଏ ଦୋଳି 

ମରଣ କାଳରେ ଥୟ ହୋଇ ଯାଇ ଜୀବନକୁ ଯାଏ ଛାଡି !


ରଙ୍ଗ ପୁଟ୍ଟି ଦେଇ ସଜେଇ ରଖୁଛେ ସୁନ୍ଦର ଏଇ ଶରୀର 

ପ୍ରାଣ ଚାଲିଗଲେ ବାସି ମଡ଼ା କହି ସଭିଏଁ କରିବେ ପର !

ମୃତ୍ୟୁ ତୁମେ ସିନା ଶରୀରକୁ ନିଅ ଆତମା ଚିର ଅମର 

ଉତ୍ତମ କରଣ କରଣରେ ସ୍ମୃତି ହୋଇ ରହିଥାଏ ଚିର !


ଜନମ କାଳରୁ ମରଣର ଯାଏଁ ଲମ୍ବିଛି ଜୀବନ ପଥ

କିଏ ବା କହିବ କେଉଁ ସମୟରେ ମୃତ୍ୟୁ ହେବ ଉପସ୍ଥିତ !

ଅନିତ୍ୟ ସଂସାରେ ତୁମେ ପରା ଅଟ ନିତ୍ୟ ନିୟମିତ ସତ 

ତଥାପି ଅକାଳେ ଅନାହୁତେ ଆସି ମରମ କର ବ୍ୟଥିତ !


 

ସଂସାର ମଞ୍ଚରେ ଆମେ ଅଭିନେତା ମୃତ୍ୟୁ ଶେଷ ଯବନିକା 

ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଭିନୟ ପାଇଁ ପ୍ରକାରାନ୍ତେ ଦେଇଥଏ ନୀତି ଶିକ୍ଷା !




Rate this content
Log in