Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash Ranjan Parida

Fantasy Others

3  

Prakash Ranjan Parida

Fantasy Others

ମରୀଚିକା

ମରୀଚିକା

1 min
6.7K



ପବନ ତ’ ପାଚେରୀ ହୋଇ ଛିଡାହେଲା

ତୁମ ମୋ ଭିତରେ

କେମିତି ଛୁଇଁଥାନ୍ତି ଯେ -

ତୁମ ରେଶମୀ କେଶକୁ ,

ଢ଼େର ସାହସ ନେଇ ବଢ଼ାଇଲି ହାତ ଯଘଟିଗଲା ଅନେଶତ ବସ୍ଫୋରଣ ତୁମ ମୋ ମଧ୍ୟରେ ।


ଏକା ଏକା ଦୋଷୀ ହୋଇଗଲି ମୁଁ

ତୁମ ଦେହର ବାସ୍ନା ମୋ ଦେହକୁ ଛୁଇଁ ଥିବାରୁ,

ଗୁପ୍ତରେ ବେଶ୍ କେଇଫୁଟ୍ ଜାଗା ମୋ ମନରୁ

ଲୁଣ୍ଠିତ ହେବାରୁ

କାଳେ କଣ ଭାବିବ ବୋଲି ପଚାରିଲିନି

ତୁମ ନାଁ ଘରର ଠିକଣା ,

ମନେ ହେଲା ତୁମ ନାଁ ହୋଇଥିବ ବୋଧେ ଅନନ୍ୟା ।


ଢ଼େର୍ ବେଶୀ ମନହୁଏ ତୁମ କଳାଘୁମର ଚଗଲି ଆଖିରେ ବୁଡି ମରିବାକୁ ,

ଅଜାଣତେ ତୁମ ଆଖି ଉପରକୁ ନଇଁ ପଡୁଥିବା

କେରା କେରା ରେଶମୀ କେଶକୁ

ଚୁପକିନି ଛୁଇଁ ଦେବାକୁ

ସ୍ୱପ୍ନରେ ସିନା ତମେ ଜହ୍ନ ହୋଇ ଛିଣ୍ଡିପଡ ମୋ ଛାତି ଉପରେ ,

ରାତି ପାହିବା ବେଳକୁ ତୁମେ ଖାଲି

ମରୀଚିକା ଆଉ ମରୀଚିକାଟିଏ ।।

-----


ପ୍ରକାଶ ରଂଜନ ପରିଡ଼ା

ନିଶିପ୍ରଦୀପ, ଅଶୋକନଗର, ବାତୋ, କେନ୍ଦୁଝର

Mobile- 9438080583

E mail- litp.ranjan@gmail.com


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy