Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aruna Adhikari

Abstract Tragedy Inspirational

3  

Aruna Adhikari

Abstract Tragedy Inspirational

ମୋର ପ୍ରିୟ ସାଥୀ

ମୋର ପ୍ରିୟ ସାଥୀ

1 min
179


ମୋର ଅଫେରା ବାଟ ର ସାଥୀ ।

ମୁଁ ଖୋଜୁଥାଏ ତାଙ୍କୁ ଦିନ ରାତି ।

ସେ ସବୁବେଳେ ଅନ୍ୟ କୁ ହସାଏ ।

ନିଜ ଦୁଃଖ କୁ ସେ ଭୁଲି ଯାଏ ।

ଗୁରୁ ଙ୍କ ମନକୁ ବୁଝିପାରୁ ଥାଏ ।

ଯେମିତି ମୁଁ ଶିକ୍ଷକ ଙ୍କୁ ଚିହ୍ନି ଥାଏ ।

ତା ସାଙ୍ଗରେ ମିଶିଲେ ଭଲ ଲାଗୁଥିଲା ।

ତା ସହ ହସିଲେ ଖୁସି ଲାଗୁଥିଲା ।

କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ତାର ମନରେ ନେଇ ।

ଅଧା ବାଟ ରୁ ଛାଡ଼ି ଗଲା ଅଶୃବାରି ସେ ଦେଇ ।

ତାଙ୍କ ସୁକର୍ମ ପାଇଁ ଈଶ୍ୱର ତାଙ୍କୁ ।

ନେଇ ଗଲେ ନିଜ କୋଳ କୁ ।

ଭଗବାନ ଙ୍କ ଚରଣ ରେ ମୀନତି ମୋର ।

ତାଙ୍କୁ ଶାନ୍ତି ମୁକ୍ତି ଦିଅନ୍ତୁ ଈଶ୍ୱର ।

ସ୍ଵର୍ଗ ଲୋକ ରେ ସେ ଅବସ୍ଥାନ କରି ।

ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ରେ ଦେଇଗଲେ ଅଶୃ ର ବାରି ।

ଗୁରୁ ଙ୍କ ର ଥିଲେ ସେ ପ୍ରିୟ ଶିଷ୍ୟ ।

ତେଣୁ ଗୁରୁ ଙ୍କ ମନରେ ଦୁଃଖ ଅଶେଷ ।

ସେ ସବୁବେଳେ ରହିବେ ଆମ ହୃଦୟ ରେ ।

ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଦେଖି ଥାଏ ତାରା ମଧ୍ୟରେ ।

ସେ ତାରା କୁ ଦେଖିଲେ ମନେପଡେ ତାଙ୍କ କଥା ।

ଯାହାକୁ ଗଢ଼ିଛନ୍ତି ସ୍ବୟଂ ବିଧାତା ।

ତାଙ୍କ ସ୍ମୃତି ସବୁ ମନରେ ସାଇତି ।

ଖୋଜୁଥାଏ ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଦିନ ରାତି ।

ଅଧା ବାଟରେ ଛାଡି ସମସ୍ତ ଙ୍କୁ ।

ଚାଲି ଗଲେ ଈଶ୍ୱର ଙ୍କ ଚରଣ କୁ ।

ସେ ଚାଲିଗଲେ ଛାଡ଼ି ସମସ୍ତ ଙ୍କୁ ।

କଷ୍ଟ ଲାଗୁଛି ସମସ୍ତ ଙ୍କ ମନକୁ ।

କାରଣ ସେ ଥିଲେ ପ୍ରକୃତ ବନ୍ଧୁ ।

ପ୍ରକୃତ ଶିଷ୍ୟ ଓ ବାପା ମାଙ୍କ ନୟନ ର ଚକ୍ଷୁ ।

ତାଙ୍କ ସବୁ କଥା କୁ କରି ମୁଁ ସ୍ମୃତି ।

ଭାଳି ଥାଏ ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଦିନ ରାତି ।

ସେ ହେଉଛନ୍ତି ମୋର ଅଫେରା ବାଟ ର ପ୍ରିୟ ସାଥୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract