Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

padmaja pati

Inspirational

3  

padmaja pati

Inspirational

ମୋର ଚିର ସହଚର

ମୋର ଚିର ସହଚର

1 min
403


କଲମଟି ମୋର ଅତି ଆପଣାର କେହିନୁହେଁ ତା'ର ସରି

ହୋଇଥାଉ ସିଏ ଦୁଇଟଙ୍କିଆ ବା ସୁନା, ରୂପାରେ ତିଆରି l

ହାତରେ ମୋହର ଧରିଲେ ତାହାକୁ ମନେ ଆସିଯାଏ ବଳ

ଦୁଃଖ, ଅବସାଦ ହୋଇଯାଏ ଦୂର ଫେରିଆସେ ଆତ୍ମବଳ l

ମନର ଭାବନା ନିଏ ରୂପରେଖ କବିତା ଓ ଗଳ୍ପ ଲେଖେ

ଲେଖିସାରି ମୁଁ ତ ମୋ ସୃଷ୍ଟି ଭିତରେ ନିଜକୁ ନିଜେ ପରଖେ l

ଅସି ଠାରୁ ମସୀ ଅଟେ ବଳୀୟାନ ବୋଲି ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଜଣା

ଦେଶକୁ ସ୍ୱାଧୀନ କରିବାପାଇଁ ସେ ଦେଇଛି କେତେ ପ୍ରେରଣା l

ପରୀକ୍ଷାର ବୈତରଣୀ ପାରିହୁଏ ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ତାହାର ପାଇଁ

ସେ ହେଲେ ଅସଜ ବୁଡ଼ିଯାଏ ଭେଳା ଭୂଇଁରେ କାନ୍ଦି ଲୋଟଇ l

ଲେଖକ , ଲେଖିକା ଗଢିବାରେ ମୁଖ୍ୟ ଭୂମିକା ନେଇଛି ସେହି

କଲମଟି ମୋର ଚିର ସହଚର ତା'ର ସମ ନାହିଁ କେହି l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational