Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract

3  

Jayashree Maharana

Abstract

ମୋକ୍ଷ ପଥେ ସେ ପଥିକ

ମୋକ୍ଷ ପଥେ ସେ ପଥିକ

1 min
12K


ଭାବନା ଭାବନା ପାଗଳଟିଏ ସେ

ସଂସାରର ମହାସୁଖୀ

କୋଠା ଘରଦ୍ୱାର ଦାମୀ ଗାଡି କାର୍

ଆଶା କରୁନାହିଁ ଦେଖି ।


ନାହିଁ ତା'ର ଲୋଭ ମୋହ ଜୀବନରେ

ବୁଝେନାହିଁ ଭଲମନ୍ଦ

ରାସ୍ତାକଡେ ବୁଲେ ଯାହା ମିଳେ ଖାଏ

ଶୋଇଥାଏ ଶାନ୍ତିନିଦ ।


ଜୀବନ ଜଞ୍ଜାଳ ଜୀବିକା ନିମିତ୍ତ

ନାହିଁ ତା'ର ଇଚ୍ଛା ମନେ

କିଏ ଆପଣାର କିଏ ଅବା ପର

ବ୍ୟାକୁଳତା ନାହିଁ ପ୍ରାଣେ ।


ଗର୍ବ ଅହଂକାର ସ୍ୱାର୍ଥ ହିଂସାଦ୍ୱେଷ

ନାହିଁ ଜମା ହୃଦୟରେ

ଭୟଭ୍ରାନ୍ତି ଦୁଃଖ ରୋଗଶୋକ ସୁଖ

ବୁଝେନାହିଁ ଦୁନିଆରେ ।


ଉତ୍ଥାନ ପତନ ଜୀବନ ମରଣ

ତାହା ପାଇଁ ନିରର୍ଥକ

ନିଜେ ସେ ଈଶ୍ୱର ନିଜ ସାମ୍ରାଜ୍ୟର

ମୋକ୍ଷ ପଥେ ସେ ପଥିକ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract