Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manas Kumar

Abstract

2.4  

Manas Kumar

Abstract

ମୋ ସ୍କୁଲ ସାମ୍ନା ର ବାହାଡା ଗଛ

ମୋ ସ୍କୁଲ ସାମ୍ନା ର ବାହାଡା ଗଛ

1 min
361


ଭୁଲି ଯାଉଛେ ଅନେକ କଥା ଯେ 

ଆଉ କିଛି କଥା ମନରେ ରହିଛି, 

କିଛି କଥା ପୁଣି ସବୁଦିନ ପାଇଁ 

ହୃଦୟ ରେ ଘର କରିଛି |


ପ୍ରିୟ ମୋର କଳିଙ୍ଗ ନଗର ବିଦ୍ୟାଳୟ 

ଆଉ ତା ସାମ୍ନା ର ବାହାଡା ଗଛ ଟି, ଯିଏ ଏବେ ଭି ଠିଆ ହୋଇଛି 

ବହୁ ପୁରୁଣା ବନ୍ଧୁ ଟିଏ ସେ 

ଡାକୁ ଅଛି ସ୍ପର୍ଶ ଟିକେ ପାଇଁ ଏହା ତ ମନେ ହଉଛି |


ଜାଣେନା ତାର ଅତୀତ କି ତାର ଇତିହାସ 

କେତେ ଯେ ବସନ୍ତ ଆସେ ଆଉ ଚାଲିଯାଉଛି 

ସବୁ ଝଡ ଆଉ ଝଞ୍ଜା ପିଇ ପିଇ ନିଜ ଭିତରେ 

ଯେପରି ବୟସ ର ଅପରାହ୍ନ ରେ ସେ ଠିଆ ହୋଇଛି |


ସ୍କୁଲ ସମୟ ରେ ଶୁଭୁଥିଲା ଦୁଇଟି ଘଂଟା ର ଶବଦ 

ମନେ ହୁଏ ଆମ ଅତି ପ୍ରିୟ ମାଗୁଣି ନନା ର ସ୍କୁଲ ଘଣ୍ଟି ଏବେ ଭି ବାଜୁଛି

ଆଉ ଆରଟି ଥିଲା ସୁନ ପାପଡ଼ି ଵାଲା ର ଘଣ୍ଟି ର ଶବଦ 

ତାକୁ ଟିକେ ଖାଇବାକୁ କେତେ ପୁରୁଣା ଖାତା ବହି ବିକି ମୁଁ ଦେଇଛି |


ବନ୍ଧୁ ଟିଏ ମୋର ବାହାଡା ଗଛ ଟି 

ତାର ଫଳ କୁ ପଥରରେ ଛେଚି ମୁଁ ଖାଇଛି 

ମନେ ପଡେ ସେଇ ଦିନ କଥା ଯେବେ 

କେତେ କେତେ କଳା ଚୁରନ ର ମୁଁ ମଜା ଭି ନେଇଛି |


ଶୁଣି ଥିଲି ଗଛ ର ମୂଳରେ ହାତୀ ଟିଏ ପୋତା ହେବା ର 

କିନ୍ତୁ ଜାଣେନା କେତେ ସତ୍ୟତା ଏଥିରେ ଯେ ରହିଛି 

ତଥାପି ଗଛ ନୁହେଁ ଯୁଗ ପୁରୁଷ ଅବା ସେ 

ତାକୁ ଦେଖି ଏକ କବିତା ର ନିବେଦନ କରୁଛି 


Rate this content
Log in