Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manas Kumar

Abstract

4.0  

Manas Kumar

Abstract

ତତେ ଖୋଜେ

ତତେ ଖୋଜେ

1 min
43


ସମୟ ଆଜି ଏମିତିକା 

ଚାରିଆଡେ ଖାଲି ସଟଡାଉନ ଆଉ ଲକଡାଉନ

କିନ୍ତୁ ମୁଁ ତତେ ଖୋଜେ ବାସ ତତେ ଖୋଜେ ।


ମୁଁ ଧାଉଁଛି ଜୀବନ ଚଲାପଥରେ

ସୂଚନା ପ୍ରଯୁକ୍ତି ସହର ବେଙ୍ଗାଳୁରୁ ଭିତରେ 

ଓଡିଶାରେ କେବେ ପହଁଚିଲେ 

ଏବେ ଭି ତତେ ଖୋଜେ ଆଉ ତତେ ଖୋଜେ 

କେବେ ଆମ ପ୍ରିୟ ବମିଖାଲ ଛକରେ 

ତ କେବେ ଏକାମ୍ର ହଲ ସାମ୍ନାରେ 

ତ ପୁଣି କେବେ ଆଖି ଘୁରିବୁଲୁଥାଏ ଭୁବନେଶ୍ୱର ରାଜରାସ୍ତାରେ ।


ଜାଣେନା କେଉଁ ରାତି ହେବ ଆମ ଶେଷରାତି 

କେଉଁ କଥା ଆମ ହେବ ଶେଷକଥା 

ଆଉ କେବେ ହେବ ଶେଷଦେଖା 

ତଥାପି ଏବେ ଭି ତତେ ଖୋଜେ ।


କିଛି ପ୍ରଶ୍ନର ନ ଥାଏ ଉତ୍ତର 

କିଛି ଯନ୍ତ୍ରଣାର ନ ଥାଏ ଉପଚାର 

ବନ୍ଧୁ ଟିଏ ଥିଲେ ଦରକାର ନୁହେଁ କେଉଁ ଡାକ୍ତର 

ବାସ ଭୁଲି ଯାଅ ସବୁ ଅତୀତ ର ରାଗ ଅଭିମାନ 

ଚାଲ ହସ ଖୁସିରେ ବିତେଇଦେବା ଆମ ଦିନ ପରେ ଦିନ ।


ଏବେଭି ତତେ ଖୋଜେ ସାମାଜିକ ଗଣମାଧ୍ୟମ ଭିତରେ 

କାରଣ ତୁ ଆଉ ମୁଁ ଏବେ ବହୁ ଦୂରତାରେ 

ଆଉ ଜୀବନ ର ଚଲାପଥେ ସମୟ ନାହିଁ କାହା ପାଖରେ ।ଏବେ ଭି ତତେ ଖୋଜେ ଆଉ ତତେ ଖୋଜେ ।



Rate this content
Log in