Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajshree Satapathy

Tragedy

3  

Rajshree Satapathy

Tragedy

ମୋ ଅତୀତ

ମୋ ଅତୀତ

1 min
165


ଅତୀତ ସତରେ ବଡ଼ ଦୁଃଖଦାୟୀ 

ମନ ରୁ ମୋ ଲିଭେ ନାହିଁ,

ଖୋଜି ମୁଁ ବୁଲୁଛି ପୁରୁଣା ସୁଖକୁ 

ହେଲେ ସେ ମିଳୁଛି କାହିଁ ?


ବୟସ ପଥରେ ପାଦ ଖସିଥିଲା 

ଲାଗୁଥିଲା ଧରା ସ୍ଵର୍ଗ ,

ଗାଉଥିଲ ତୁମେ ମଧୁର କଣ୍ଠ ରେ 

ମୋ କାନେ ପ୍ରେମ ର ରାଗ ।


ମୃଦୁ ମଳୟ ଟା ଧୀରେ ଧିରେ ଆସି 

ଦେହ ମୋର ଶିହରାଏ ,

କୁନି ହାତେ ତୁମ ଉଷୁମ ପରଶ 

ମନେ ଆଜି ପଡ଼ିଯାଏ । 


ମୟୁରୀ ସାଜି ମୋ ମନ ଉପବନେ 

କଲ ମୋତେ ଆନମନା,

ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ଦେବୀ ସ୍ଥାନ ଦେଇ 

କରୁଥିଲି ଉପାସନା ।


ସମୟ ଗରଭେ ଲୀନ ହୋଇଗଲା 

ସୁଖ ଭରା ସେଇ ଦିନ,

ବାକି ରହିଗଲା ହୃଦୟ ରେ ଖାଲି 

ଗଭୀର କ୍ଷତର ଚିହ୍ନ।


                


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy