Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ମନର ମାନସୀ

ମନର ମାନସୀ

1 min
194



ମନର ମାନସୀ ତୁ ମୋ ରୂପସୀ 

      ତୋ ପ୍ରେମେ ପାଗଳ ମୁଁ 

ଶୟନେ ସ୍ୱପନେ ଅବା ଜାଗରଣେ

      ଆଖିରେ ନାଚୁଛୁ ତୁ ।

ହୃଦୟ ଇଲାକେ କରିଛୁ ତୁ ଘର

     ମନର ଝରକା ଡେଇଁ 

ସାତ ସାଗରକୁ ଡେଇଁ ମୁଁ ଆସିଛି 

    ତୋ ପ୍ରେମେ ପାଗଳ ହେଇ ।

ଆଖି ବୁଜି ଦେଲେ ତୁରେ ନାଚୁଛୁ

ଆଖି ଖୋଲି ଦେଲେ ପାଖେ ମୋ ଆସୁଛୁ 

     ହାତ ଠାରି ଡାକୁ ତୁ ।

ତୋ ପ୍ରେମେ ପାଗଳ ମୁଁ ।


ତୋ ଦୁଇ ନୟନ ନୀଳ ପାରାବାର

      ଓଠରୁ ଝରୁଛି ମହୁ

ଟଣା ଟାଣା ଆଖି କରେ ମତୁଆଲା

     କଥା ତୋ କୋଇଲି କୁହୁ ।

ନିଦ ମୋ ହଜାଏ ତୋ ପାଦ ପାଉଁଜି

      ତୋ ପ୍ରେମେ ବିଭୋର ହୁଏ

ରୂଣୁ ଝୁଣୁ ଚୁଡି ପାଖେ ନିଏ ଭିଡି

      ତୋତେ ମୁଁ ଭଲ ପାଏ ।

ହସି କହୁଅଛି ତୋ କାନ ଝୁମୁକା

ମୁଁ ତୋ ପ୍ରେମିକ ତୁ ମୋ ପ୍ରେମିକା 

    ମୋ ପାଇଁ ରହିଛୁ ତୁ ।

ତୋତେରେ ଖୋଜୁଛି ମୁଁ ।


ତୁ ଯେବେ ଆସୁରେ ଶ୍ରାବଣ ଲୁଚଇ

    ଫଗୁଣ ରଙ୍ଗେଇ ଦିଏ

ତୋ ପ୍ରେମ ବର୍ଷାରେ ବିନା ଶ୍ରାବଣରେ 

     ମୋତେରେ ଭିଜେଇ ଦିଏ ।

ଅଳ୍ପ ଏଇ ରାତି ଗଳ୍ପ ଥାଏ ବେଶୀ

     ତୋ ପ୍ରେମେ ଭିଜୁଛି ମୁଁ 

ତୋ ଗଭା ଗଜରା କରେ ମନ ଚୋରା 

     ହସି ଲୁଚି ଯାଉ ତୁ ।

ମୋ ମନ ଆକାଶେ ତୁରେ ବିଜୁଳି

ଖେଳୁଛୁ ମୋ ସାଥେ ପ୍ରେମ ଲୁଚକାଳି

      ଆଖି ଠାରି ଡାକୁ ତୁ ।

ପାଗଳ ହୁଏରେ ମୁଁ ।


ତୁ ଅଳସୀ କନ୍ୟା ଆଣୁ ପ୍ରେମ ବନ୍ୟା

      ବନ୍ୟାରେ ଭସାଉ ମୋତେ

ତୋ ପ୍ରେମ ବନ୍ୟାରେ ଭୁଲି ଯାଇ ମୁହିଁ 

     ଖୋଜୁ ଥାଏ ଖାଲି ତୋତେ ।

କାନିକୁ ଉଡେଇ ବେଣୀକୁ ହଲେଇ

    ହାତେ ସିଟି ମାରୁ ଥାଉ

ଚଗଲା ମନଟା ଚହଲି ଯାଏ ମୋ

    ତୁ ଯେବେ ଇସାରା ଦେଉ ।

ଏଡିକି ଗେହ୍ଲେଇ ହେଉ ତୁ ଫୁଲେଇ

ଆଖିକୁ ନଚେଇ ଦେଲୁ ଲୋ ଫସେଇ

     ତୋ ପିଛା ଧରୁଛି ମୁଁ ।

ହସି ଖସି ଯାଉ ତୁ ।

      

ତୋତେ ଦେଖି ଦେଲେ କାହିଁକି କେ ଜାଣି

       ମନରେ ପୁଲକ ଆସେ

ଏଇ ଆଖି ମୋର ଖୋଜେ ତୋର ପ୍ରେମ

     କେତେ କଥା ଭାବି ବସେ ।

ଭୋକ ଶୋଷ ସବୁ ଭୁଲି ଯାଇ ଥାଏ

     ତୋ କଥାରେ ଭାବୁ ଥାଏ

ତୋର ଡେରି ହେଲେ କାହିଁକି କେଜାଣି 

     ଆଖି ଲୁହ ଝରି ଯାଏ ।

ହୃଦୟ ଇଲାକେ କରିଛୁ ତୁ ଘର 

ପାଲଟି ଯାଇଛୁ ଜୀବନ ତୁ ମୋର

    ତୋ ପାଇଁ ବଞ୍ଚିଛି ମୁଁ ।

 ଠକିରେ ଦେବୁନି ତୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract