Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Abstract

4.0  

kahnu charan sahu

Abstract

ମନେ ଅଛି

ମନେ ଅଛି

1 min
206


ମନେ ଅଛି ତମର

ସେ ଦିନ ସୋସିଆଲ ମେଡିଆରେ

ପରିଚୟ ହୋଇଥିଲା ଆମର ।


ବୋଧେ ଭୁଲିଯାଇଥିବ

ଭୁଲିଯିବା କଉ ବଡ଼କଥା ଯେ

ଏ ମାଟି, ଏ ଆକାଶ

ଏ ପୃଥୀ, ଏ ନିଶ୍ବାସ 

ବଦଳିବ ଦିନେ,

କେବଳ ରହିଥିବ 

ଅଧାଗଢ଼ା ତାଜମହଲ

ତୁମେ ହସୁଥିବ ଆଉ କା' ବାହୁରେ

ମୁଁ ଶୋଇଥିବି ଶ୍ମଶାନରେ !


ନିଶ୍ଚୟ,

ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆବଶ୍ୟକ

ପୋଡିବାକୁ, ଗଢିବାକୁ

ନୂଆ ଏକ ରାଇଜ

ଯେଉଁଠି ତମେ ଆଉ ମୁଁ

ହେଇଥିବା ନିଖୋଜ !


ନା ଥିବ ଆମ ଭିତରେ

ରାଗ, ରୁଷା, ଅଭିମାନ

ନା ଥିବ ଭୁଲିଯିବା, ହରେଇବାର

ଅପେକ୍ଷା, ଉପେକ୍ଷାର ବଳିଦାନ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract