Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Inspirational

3.0  

Prabhati Mahapatra

Inspirational

ମନ ସୁନ୍ଦରତା ତନୁରେ ନାହିଁ

ମନ ସୁନ୍ଦରତା ତନୁରେ ନାହିଁ

1 min
148


ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ ମୋର ଭାରି ବଢିଆ

ନୁହେଁ ସେ ପଣ୍ଡିତ କିବା ବାଇଆ ।


ନାରୀ ଜଗତକୁ ଦିଏ ସମ୍ମାନ

ତହିଁରୁ ଉପୁଜେ ମୋହରି ଜ୍ଞାନ ।


ବୋଲନ୍ତି ସଜନୀ ଶୁଣ ମୋ ବାଣୀ

ନାରୀ ଭଗ୍ନୀ ଜାୟା ପୁଣି ରମଣୀ ।


ତାହାର ବନ୍ଦନା କରେ ଯେ ଜନ

ଜୀବନେ ଲଭେ ସେ ଯଶ ସମ୍ମାନ ।


ପଣ୍ଡିତେ ଗଣିତା ସେ କାଳିଦାସ

ବୀଣା ପାଦ ଧ୍ୟାୟୀ ଆନନ୍ଦ ହର୍ଷ ।


ତୋଷ ହୋଇ ଦେବୀ କଲେ ବିଦ୍ଵାନ

କାଳିଦାସ ଭାବେ ମୁହିଁ ମହାନ ।


ଚରଣ ବନ୍ଦନା ଧ୍ୟାନରୁ ହଜେ 

ସରସ୍ୱତୀ ମୁଖ ନେତ୍ରେ ବିରାଜେ ।


କୋପ ଭରେ ଦେବୀ କଲେ ଦଣ୍ଡିତ

ଭସ୍ମୀଭୂତ ହେଉ ଜ୍ଞାନ ମହତ ।


ସେ କଥା ଭୁଲିଲେ କଳି ର କବି 

ନାରୀ ସ୍ତନ ହୁଏ ପ୍ରମୁଖ ଛବି ।


ମାତା ସ୍ତନ ପାନେ ପୁତ୍ର ଜୀବନ

ସେହି ପୁତ୍ର ଭୁଲେ ମାତା ସମ୍ମାନ ।


ନାରୀ ସ୍ତନ ପରା ଅମୃତ କୁମ୍ଭ

ସେ ସୁଧା ପାନରେ ସନ୍ତାନ ଦମ୍ଭ ।


ଗିରି ଶିଖ ପରି ସ୍ତନ ଆକୃତି

ବିକୃତି କରଇ ବାଚାଳ ମତି ।


କ‌ଳୁଷିତ ଆଜି କଳିର ଯୁଗ 

ଧରାଶାୟୀ ଶାନ୍ତି ତୃପ୍ତି ସଂଭୋଗ ।


ଯେତେ ଜ୍ଞାନ ରତ୍ନେ ହୁଅ ଭୂଷିତା

ଲେଖା ଭ୍ରଷ୍ଟ ହେଲେ କଟିବ ଫିତା ।


ଭାଷା ମୋର ଅଟେ ଭାରି କଠୋର

ପଢିଲେ ଆସିବ ଭୂକମ୍ପ ଜ୍ୱର ।


ମନ ଚାହେଁ ଯେତେ କର ଚୁଗୁଲି

ତୁମେ ମୀନ ହେଲେ ମୁହିଁ ବଗୁଲୀ ।


ନାରୀ ରୂପ ଚର୍ଚ୍ଚା ହରଷେ କର

ଗୁଣାବତ୍ତା ଦେଇ ପିନ୍ଧାଅ ହାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational