Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anjana Naik,Deogarh

Tragedy

4.0  

Anjana Naik,Deogarh

Tragedy

ମେଲାଣି ......

ମେଲାଣି ......

1 min
225


ମେଲାଣି ମୂହୁର୍ତ୍ତ ଆଗତ ସଜନୀ  

ବାଷ୍ପିଳ କଣ୍ଠ ଋଦ୍ଧ ହୋଇଆସେ

ନ ପାହୁ ରଜନୀ ନ ହେଉ ମେଲାଣି 

ଦୁହିଙ୍କ ମନେ ଏ ଭାବନା ଆସେ ।


ତୋ ଆଖି ଅଗାଧ ଜଳର ଗଭୀର 

ଛଳଛଳ ହୋଇ ଉଚ୍ଛୁଳି ଆସେ 

ମୁହଁଟି ତୋହର ନିଳ ବୀଚୀମାଳା 

ହୃଦୟେ ହତାସା ବାଲୁକା ଦିସେ ।


ମୋ ଆଖିରେ ଖେଳେ ଛୋଟ ଡଙ୍ଗାଟିଏ 

ଆହୁଲା ବିହୀନ ନାଉରୀ ଭାସେ 

ଦେଖ ଏ ସଂସାର କୁଟାଖିଅ ପରି

ଦୁହିଁଙ୍କ ଅଶ୍ରୁରେ ଅସହାୟ ଦିଶେ ।


ତୋ ବିନା ମୁଁ ଶୂନ୍ୟ ମୋ ବିନା ନଗଣ୍ୟ 

ଜଳେ ପ୍ରତିଛବି ଉଭୁରି ଆସେ 

ପ୍ରାଣ ଚାଲିଯିବ ମଢ଼ ରହିଯିବ 

ଏକ ବିନା ଆରେକ ଅଧୁରା ଦିସେ ।


କୂଳ ଦିଶୁନାହିଁ ଥଳ ମିଳୁନାହିଁ 

ଆଖିର ଲୋତକ ବାହୁନି ବସେ 

ମିଳନର କୁସୁମ ହୁତୁହୁତୁ ଜଳେ

ବିରହ ଅଗ୍ନିର ହା ହୁତାସେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy