Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhas Mohapatra

Inspirational

1.0  

Prabhas Mohapatra

Inspirational

ଲେଖିବାର କାରଣ

ଲେଖିବାର କାରଣ

1 min
162


ସମାଜରେ ଯେବେ ସୁନ୍ଦର ଫୁଲଟେ

ଫୁଟି ଥାଏ ବଗିଚାରେ ।

ଲେଖି ଦିଏ ସେବେ ତା ପାଇଁ ଧାଡ଼ିଟେ

ହୃଦୟରୁ କାଗଜରେ ।।୧


ପୁଣି ଯେବେ ଦେଖେ ଗରିବ ଲୋକଟେ

କାନ୍ଦେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦୁଃଖରେ ।

ଲେଖି ଦିଏ ସେବେ ଅନୁଭୂତି ଦୁଃଖେ

ଦୁଃଖ ତାର କବିତାରେ ।।୨


କଅଁଳ ଶିଶୁ ଟେ ଯେବେ ଟିକେ ହସେ

ମୋ ମନେ ଖେଳେ ଲହରୀ ।

କେବେ ପୁଣି ଲେଖେ ଭୋକିଲା ଲୋକଟେ

କରେ ଯେ କେତେ ଗୁହାରି ।।୩


ସମାଜରେ ଯେବେ ଅନ୍ୟାୟ ବଢେ ଯେ

ବଢେ ନିତି ଅପକର୍ମ ।

ଲେଖି ଦିଏ ସେବେ ତା ପାଇଁ ଧାଡ଼ିଟେ

ପୁଣି ଲେଖେ କଳି ଧର୍ମ ।।୪


ଲେଖେ ଦେଖି ଏଠି କାନ୍ଦେ ଯେ ମାଆଟି

ଯେବେ ପାଏ ଅନାଦର ।

ପତ୍ନୀ ପୁଣି ଏଠି କାନ୍ଦୁ ଥାଏ ନିତି

ବିରହେ ଯେବେ ପତିର ।।୫


ଲେଖେ ପୁଣି କେବେ ମୋ ମାଟି ପାଇଁ ଯେ

ଲେଖେ ଦେଶ ପାଇଁ ମୋର ।

ଅମର ସୈନିକ ରଖିଯାଏ ଟେକ

ବୀର କଥା ଲେଖେ ତାର ।।୬


ଲେଖିଥିଲି କିଛି ଲେଖି ଚାଲୁଅଛି

ଲେଖୁଥିବି ମୁହିଁ ସଦା ।

ପ୍ରେରଣା ଦାୟିନୀ ମୋ ମାତା ଜନନୀ

ତା ଲାଗି ଲେଖିବି ସଦା ।।୭



Rate this content
Log in