Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jyotsna mayee panda

Romance

3.4  

jyotsna mayee panda

Romance

ଲାବଣ୍ୟ

ଲାବଣ୍ୟ

1 min
235


ତୁମେ ତ ଆସିବ ବୋଲି

କେତେ ଯୁଗରୁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛି

ମେଘର ସେ ଘନ ପରଦାରେ ମୁଁ

ତାରା ଫୁଲ ବୁଣିଦେଲି

ଜହ୍ନର ସେଇ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଜୋଛନାରେ

ନିଜକୁ ହଜେଇ ଦେଲି

ତୁମେ ତ ଆସିବ ବୋଲି l

ବିଛାଇ ଥିଲି ମୁଁ ତାରା ଫୁଲ କେତେ

ମେଘର ଶେଯରେ ଖାଲି

କନକ ଧଡ଼ିର କଳାମେଘି ପାଟ

ସାଇତି ରଖିଛି ଖାଲି

ତୁମେତ ଆସିବ ବୋଲି l

କାଚ ଆଇନାରେ ନିଜକୁ ଭୁଲି

ଦେଖୁଥିଲି ତୁମର ଛବି

ତୁମର ସିନ୍ଥୀରେ ସିନ୍ଦୁର ଦେଇ ମୁଁ

ସାଥି ଟିଏ ହେବି ଭାବି

ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ତୁମକୁ ତ ସାଥି

ତୁମେ ତ ଆସିବ ବୋଲି l

ଫଗୁଣ ଅବିର ରଖିଛି ସାଇତି

ତୁମ ଦେହେ ଦେବି ବୋଲି

ଗୋଲାପ ମର ସଦ୍ୟ ପାଖୁଡା ରଖିଛି

ତୁମ ପଥେ ଦେବି ଢ଼ାଳି

ତୁମେତ ଆସିବ ବୋଲି l

ମଲ୍ଲୀ ଫୁଲ ସେ ଗଜରା ରଖିଛି

ଗଭାରେ ସାଜିବି ବୋଲି

ରୁପ ଲାବଣ୍ୟ ଅପରୂପା ତୁମେ

ପ୍ରେମ ଅର୍ଘ୍ୟ ଦେବି ତୋଳି

ତୁମେତ ଆସିବ ବୋଲି l

ବିରହ ମନର ବିରହ ବେଦନା

କହିବି କାହାକୁ ଭଲା

ଅବ୍ୟକ୍ତ ଭାବନା ହୃଦୟରେ ମୋର

ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗ ବୁଣିଦେଲା

ତୁମକୁ ଅପେକ୍ଷା କଲି

ତୁମେତ ଆସିବ ବୋଲି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance