Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Harekrushna Deb Sahoo

Romance Classics Fantasy

3  

Harekrushna Deb Sahoo

Romance Classics Fantasy

କୁମୁଦର ଲୋଭ

କୁମୁଦର ଲୋଭ

1 min
110



କୁମୁଦ କାନ୍ଦଇ କଇଁ କଇଁ,

ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ !


ପଦ୍ମ ସମ ଏ ଜୀବନ ନହେଲା କିମ୍ପାଇଁ ?

ହେ ନୀଳମାଧବ ହେ କଳାଗୋସାଇଁ ! 


         

କୁମୁଦବତୀ ରୋଦନେ ଉଛୁଳେ ଯମୁନା,

ରେ କଳାକାହ୍ନୁ ତୋ ବଇଁସୀ ଆଉ ବଜାନା ।


କହ୍ଳାର କାନ୍ଦିବ ତୋ ବଇଁସୀ ସାତସୁରେ,

ଫିକା ପଡିଯିବ କିବା ରଙ୍ଗ ସାତରଙ୍ଗେ !


କୁମୁଦ କାନ୍ଦଇ କଇଁ କଇଁ,

ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ !


       

         

ଚନ୍ଦ୍ରକାନ୍ତା ଚନ୍ଦ୍ରବଦନୀ ଶଶିପ୍ରିୟା ମନୋହରିଣୀ,


କୃଷ୍ଣ ପାଦପଦ୍ମେ କିବା ହେବ ପଦ୍ମିନୀ

ସେତ ହୀନ କୁମୁଦିନୀ !


କୁବଳୟ ହୃଦୟେ ଫୁଟେ ଅସୀମ ଆବେଗେ ପିଡା,


ଅମୃତ କଳସ ସମ ଉଦ୍ଭାସିତ ନ ହୁଏ ଲୋଡା। 


କୁମୁଦ କାନ୍ଦଇ କଇଁ କଇଁ,

ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ !


         

ରାଧା ପାଇଁ ଫୁଟେ ପଦ୍ମ ରାଧା ପାଇଁ କଦମ୍ବ,


ସୌଗନ୍ଧକ ସାଜିବ ସଙ୍ଗୀ ଅଧା ପ୍ରତିବିମ୍ବ ।


ନେଳି ରଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗେଇବ ଗୋ ଶ୍ରୀରାଧା ପୟର,


ଧନ୍ଯ ଧନ୍ଯ ବୋଲାଇବ ବୃନ୍ଦାବନେ କହ୍ଳାର ।



କୁମୁଦ କାନ୍ଦଇ କଇଁ କଇଁ,

ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ !



          

ଆଶା ଅଛି ବୋଲି ସିନା ପିପାସୁ ହୃଦୟେ କୈରବ,

ଫୁଟିଛି ଗୋପନେ କିରଣେ ଦେବ ଚନ୍ଦ୍ରମା ବିଭବ ।


କହ୍ନାଇ ସପନେ ଦେଖି ତୁମ ମନଲୋଭା ସୌରଭ, 

ଆଗୋ ଶଶିପ୍ରଭା, ବାଜେ ବେଣୁ ସାତସୁରେ ଉଦ୍ଭାସେ ନଭ !



କୁମୁଦ କାନ୍ଦଇ କଇଁ କଇଁ,

ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ ରେ କହ୍ନାଇଁ !


          

କୁବଳୟ ସୋମପ୍ରିୟା, ଚନ୍ଦମୁଖୀ ଚନ୍ଦ୍ରକାନ୍ତା !

କୁମୁଦବତୀ କୁମୁଦିନୀ, ଶଶିପ୍ରିୟା ଶଶିକାନ୍ତା !!


ଏମନ୍ତ ଭାବ ରାଧାର ହେବ, 

ଭାସିବ ଜଳେ ପ୍ରେମର ନାବ ।


ସପ୍ତରଙ୍ଗେ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗ, 

ସପ୍ତସୁରେ ସଙ୍ଗୀତର ଗାନ,

ଶୋଭାବନେ ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ତନ,

ଲଭ୍ୟହେଉ ଦୁର୍ଲଭ ଜୀବନ ।

      

        

ସତ୍ୟଯୁଗ,ତ୍ରେତୟାଯୁଗ,ଦ୍ବାପରଯୁଗ

ଏ କଳିଯୁଗେ ନେବି ତୁମ ନାମ-


ହେ କୃଷ୍ଣ ହେ କୃଷ୍ଣ ହେ କୃଷ୍ଣ !

ହେ ରାମ ହେ ରାମ ହେ ରାମ !!

 

ହରେକୃଷ୍ଣ ହରେକୃଷ୍ଣ ହରେକୃଷ୍ଣ ! 

ହରେରାମ ହରେରାମ ହରେରାମ !! 


   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance