Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

3  

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

କୁହୁକ ପ୍ରଦୀପ

କୁହୁକ ପ୍ରଦୀପ

1 min
249


ଦିନେ ମୁଁ ସପନେ   ଯାଇଥିଲି ବୁଲି

    ଏକ ଅଜଣା ରାଇଜେ

ସବୁ କିିଛି  ମୋତେ      ଅଜବ ଲାଗିଲା

    ସେହି ସପନ ରାଇଜେ ।


ରାସ୍ତା ଦୁଇଧାରେ   ନଭଶ୍ଚୂମ୍ଭୀ ବୃକ୍ଷ

       ଅଗନା ଅଗନି ବନ

ସୂରୁଯ  ବୁଡିଲା     ଗିରି ବନଦେଶେ

      ଶୋଭାମୟ ସାୟନ୍ତନ ।


ଦେଖିଲେ ଗୋଟିଏ     ଛୋଟିଆ କୁଡିଆ

       ଶୁଭୁଛି କ୍ରନ୍ଦନ  ସ୍ବର

କୁଡିଆରେ ପଶି       ଦେଖିଲି ଯାଇମୁଁ

        ବୃଦ୍ଧା କାନ୍ଦରେ ଅଧିର ।


ମାଗିଲା ସେ ମୋତେ    ପାଣି ବୁନ୍ଦେ ଆଣି

       ଦେବୁ କିରେ ପୁଅ ମୋତେ

ପାଣି ଆଣି ତାକୁ      ପିଆଇ ଦେଲି ମୁଁ

       କଲ୍ୟାଣ  କରିଲେ ମୋତେ ।


ପାଶେ ବସି ମୁହିଁ      ଗୋଡ ଘସି ଦେଲି

       ଖାଦ୍ୟ ତାକୁ ଖୁଆଇଲି

ପ୍ରଦୀପ ଆଲୋକ     ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ଜଳେ

       ବୃଦ୍ଧା ସେବାରେ କାଟିଲି ।


ରାତି ପାହିଗଲା    ପ୍ରଭାତ ହୋଇଲା

     ବୃଦ୍ଧାଙ୍କ ନିଦ ଭାଙ୍ଗିଲା

ପ୍ରଦୀପ ଲିଭାଇ     ତେଲ ଢାଳିଦେଇ

     ପ୍ରଦୀପ ନେବାକୁ କହିଲା ।


ଏହି ପ୍ରଦୀପକୁ      ମୁଣ୍ଡରେ ଲଗାଇ

      ଯାହା ତୁହି ମନାସିବୁ

ତାହା ଅବିଳମ୍ବେ    ପୂରଣ ହୋଇବ

      ସାଇତି ରଖିବୁ ବାବୁ ।


ଏହା କହି ବୃଦ୍ଧା     ଅନ୍ତର୍ଦ୍ଧାନ ହେଲେ

      ମୋତେ ଆଶିର୍ବାଦ ଦେଇ

ଏହାପରେ ମୁହିଁ     ପ୍ରଦୀପକୁ ନେଲି

      ପରୀକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ।


ପ୍ରଦୀପକୁ ନେଇ    ମୁଣ୍ଡରେ ମାରିଲି

    ରମ୍ୟ ପ୍ରାସାଦ ମନାସି

ସୁନ୍ଦର ମହଲ    ଆଖିର ଆଗରେ

     ଆଖି ମୋ ଗଲା ଝଲସି ।


ଏହାପରେ ସେହି   ପ୍ରଦୀପକୁ ନେଇ

     ଇଛାକଲି ଉଡିବାକୁ

ଯାନଟିଏ ଆସି    ପହଞ୍ଚିଲା ପାଶେ

    ବସାଇଲା  ଉଡିବାକୁ ।


ଉଡିଗଲି ମୁହିଁ     ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ଦେଶେ

     ଝିଲି ମିଲି ତାରା ଦେଖି

ଆଖି ମୋ ଝଲସି    ଉଠିବା ବେଳକୁ

     ମୋ ଘରଣୀ ଦେଲା ଡାକି ।


ସପନ ମୋହର     ଭାଙ୍ଗିଗଲା ବୋଲି

    ମନେ ମୋର ବହୁ ଦୁଃଖ

କୁହୁକ   ପ୍ରଦୀପ      ଦେଇଗଲା ମୋତେ 

        ସପନେ ଅଳିକ ସୁଖ ।


     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract