SUJATA DAS

Action

3  

SUJATA DAS

Action

କଥା ହୃଦୟର

କଥା ହୃଦୟର

1 min
127



କାଗଜ ଖଣ୍ଡିଏ

  ଦିଅ ନାହିଁ ବନ୍ଧୁ

    ସେଥିରୁ ମିଳିବ କିଶ

ଦେବ ଯଦି ଦିଅ

  ଆଞ୍ଜୁଳିଏ ସ୍ନେହ

    ହୃଦୟରୁ ଶୁଭାଶିଷ l

ମାନପତରରେ

  ଭରେନି ହୃଦୟ

    ଆଖି ସିନା ହୁଏ ଖୁସି

ରଙ୍ଗ ଉଡ଼ିଯାଏ

  ଉତ୍ତରୀୟ ସାଥେ

    ଫୁଲତୋଡ଼ା ହୁଏ ବାସି l

ସାଇତି ରଖିବ

  ଯତନେ ହୃଦୟେ

    କବିତାର ମିଠା ପଂକ୍ତି

କବିର କବିତ୍ଵ

  ହୁଅଇ ସାର୍ଥକ

    ବଢାଏ ପ୍ରେରଣା ଶକ୍ତି l

ଆଜିର ଜୀବନ

   ନାହିଁ ତ ଭରସା 

     କାଲି ବା ଘଟିବ କିଶ

ଅଭିମାନ କରି

  ଅଟକିବ ଯଦି

    ପବନକୁ କି ବିଶ୍ୱାସ l

ମୁଁ ଯେବେ ନ ଥିବି

   ଦୁନିଆ ଭିଡରେ

    ଥିବ ମୋର ସୃଷ୍ଟିରାଶି

ହୃଦୟ ଭାବନା

   ଅମୃତ କଳ୍ପନା

     ହୃଦେ ଭରୁଥିବ ଖୁସି l

ହୃଦୟ ପଞ୍ଜରେ

  ଲେଖିଦିଅ ବନ୍ଧୁ

    କବିତାର ମିଠା ଶବ୍ଦ

ଆନନ୍ଦରେ ଆତ୍ମା 

  ଲଭିବ ସନ୍ତୁଷ୍ଟି 

    ହୋଇଯିବ ମନ୍ତ୍ରମୁଗ୍ଧ l

ଢାଳେନାହଁ କବି

  କାବ୍ୟର ପିୟୁଷ

    ପାଇବାକୁ ଉପହାର

ତା ହୃଦୟ ଭାଷା

  ଅଦୃଶ୍ୟ ଅଭିପ୍ସା

    ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ କଳେବର l

ଶବ୍ଦ ଯାଦୁଗରୀ

  ମାୟାର ନଗରୀ

     ହୃଦ ହୁଏ ବଶୀଭୂତ

ପାଠକ ହୃଦୟ

  ଛୁଇଁ ଯାଏ ଯେବେ

    ଧନ୍ୟ ହୁଏ ତା କବିତ୍ଵ l

ରାଜା ସିନା ପାଏ

  ପୂଜା ନିଜ ରାଜ୍ୟେ

      କବି ଜଗତରେ ପୂଜ୍ୟ

ପର୍ବତେ ଫୁଟାଏ

   ସ୍ୱର୍ଗ ପାରିଜାତ

     ମରୁରେ ପରୀ ସାମ୍ରାଜ୍ୟ l


   


     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action