Sudhashree Bhattamisra

Inspirational

4.0  

Sudhashree Bhattamisra

Inspirational

କ୍ଷତ

କ୍ଷତ

1 min
141


କ୍ଷତାକ୍ତ ମନଟା ଯେବେ ଲାଗେ

ବେଳେ ବେଳେ, ଭସ୍ମ ଆଉ ପାଉଁଶ

ତଫାତ ଯେମିତି, ବିଭୁତି ଆଉ ଆହୁତି

ତଫାତ ଯେମିତି, ମୁଁ ପଢ଼ିଛି ଅପଢା ଚିଠିଟା

ମୁଁ ଗଢିଛି ଅଧା ଗଢ଼ା ମହଲଟା ମୁଁ ଶୁଣିଛି

ଵୁଝିଛି ତାଡନା ଦାନବର, ମୁଁ ଵୁଝିଛି ସ୍ୱର

ମାନବର, ଏ କଥା କହେ ସ୍ୱର ମୋର

ଆତ୍ମାର, ଜୀବନ ମୋର ନୁହେଁ

ନିଦ ହଜି ଯାଏ ଯେବେ, ସ୍ବପ୍ନ

ଉଡ଼ିଯାଏ ଯେବେ, ମନଟା ମୋର

ପକ୍ଷୀଟିଏ ଆହତ କ୍ଷତ ଵିକ୍ଷତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational