Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SRIKANTA PRADHAN

Inspirational

3  

SRIKANTA PRADHAN

Inspirational

ଅକାରଣ

ଅକାରଣ

1 min
977


ନିରତେ ଅଭାବ ନଦୀ କରି ସନ୍ତରଣ

କରି ନୁହଁଇ ସମାଜ ଚରିତ୍ର ଚିତ୍ରଣ ।


ଇଛେ କର ଇଙ୍ଗେ ଚାଳିବାରେ ନିଜ ନେତ୍ର

ଅବୋଧ୍ୟ ଯେ ବୁଝାଇଲେ ହୁଏ ଜର୍ଜ୍ଜରିତ ।


ପର ଅପକାରେ ସଦା ଲଭଇ ଆନନ୍ଦ

ସପକ୍ଷ ବାଦୀ ଯେ ତାର ବଡ଼ ଅପରାଧ ।


ନିନ୍ଦା ଅପବାଦେ କେବେ କରେ ନାହିଁ ଭୟ

ତୁହିନ ଆଗମେ ହୋଇ କମଳ ପରାୟ l


ମାତଙ୍ଗ ରମ୍ଭା ଅରଣ୍ୟ କରେ ଯେହ୍ନେ ନଷ୍ଟ

ଅଭକ୍ଷ ଭକ୍ଷଣେ ଦିଏ ଅବୟବେ କଷ୍ଟ l


କାଳ କରେ କବଳିତ ବୁଝିପାରେ ନାହିଁ

ଉନ୍ମାଦ ରେ ଧରା ସରା ପ୍ରାୟ ମଣୁଥାଇ l


ନହୋଇ ନିଷ୍କାମ କର୍ମ କରେ ଫଳ ହୀନ

ସ୍ବର୍ଗ ଲଭିବାରେ ଦେଖି ଅଯଥା ସ୍ବପନ l


ମାୟାରେ ଭ୍ରମିତ ମନ ହୁଏ ସଦା ଘାଣ୍ଟି

ନଜାଣେ ଆଗମ କାଳ ଧରିଲାଣି ତଣ୍ଟି l


ଶେଷରେ ଅକାଳ ମୃତ୍ୟୁ କରଇ ବରଣ

ମାନବ ଜୀବନ ପାଇ ପୁରା ଅକାରଣ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational