Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SRIKANTA PRADHAN

Inspirational

4  

SRIKANTA PRADHAN

Inspirational

ମା ଓ ମମତା

ମା ଓ ମମତା

1 min
279


ଗଭୀର ସାଗରୁ ବଡ଼ ଯା ଅନ୍ତର

ପାହାଡ଼ରୁ ଉଚ୍ଚ ସେନେହ ଯାହାର

ତା କାନି ପଣତ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ନେତ

ଗୋଟିଏ ଅକ୍ଷର ନାଁ

ସେ ମୋ ମମତାମୟୀ ମା ।


ନିଜ ଲୁହ ଚାପି ମୋତେ ହସେଇଛି

ନିଜେ ନଖାଇଣ ମୋତେ ଖୁଆଇଛି

ଓଷା ବାରବ୍ରତ କରିଛି ବହୁତ

ମୋ ସୁଖ ମନାସି ଆଃ

ସେ ମୋ ମମତା ।


ନାନାବାୟା ଗାଇ କୋଳେ ଶୁଆଇଛି

କାନ୍ଦିଲେ ମୁଁ ଜହ୍ନମାମୁଁ ଦେଖାଇଛି

ନିଜର ଲହୁକୁ ଅମୃତ କରିଣ

ମୋତେ ପିଆଇଛି ଆଃ

ସେ ମୋ ମମତା ।


ମା "ର ମମତା କେ କରି କଳନ

ଲେଖିଲେ ତ ସରିଯିବ ଅଭିଧାନ

ମଧୁରୁ ମଧୁର ସରଗୁ ସୁନ୍ଦର

ବେଦ ରୁ ପବିତ୍ର ନାଁ

ସେ ମୋ ମମତା ।


ମା "ଚରଣରେ ବଇକୁଣ୍ଠ ସୁଖ

ଡାକିଦେଲେ ଥରେ ଯାଏ ଭୁଲି ଦୁଃଖ

ବିନା ପୂଜାରେ ସେ ଦେବୀ ରୂପା

ଦିଏ ମାଗେ ମୁଁ ଯାହା

ସେ ମୋ ମମତା ।


ମା "ର ମନରେ ଦିଅ ନାହିଁ ଦୁଃଖ

ବରଜିଛି ଯିଏ ତୁମ ପାଇଁ ସୁଖ

ତା ପାଦ ସେବା ପାଇଁକି ସଦା

ମୋ ପ୍ରାଣେ ଭରୁ ରାହା

ସେ ମୋ ମମତାମୟୀ ମା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational