Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Inspirational

3  

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Inspirational

"ନିହାଣ ମୁଗୁର"

"ନିହାଣ ମୁଗୁର"

1 min
141



ମୁଗୁର ପଚାରେ ନିହାଣ କୁ ଦିନେ

ମୋତେ ଟିକେ ଡର ନାହିଁ

ଯେତେ ମାଡ଼ ଦେଲେ କହିନୁ ଥରୁଟେ

ଆଉ କଷ୍ଟ ଦିଅ ନାହିଁ ।


ମୁରୁକି ହସରେ କହିଲା ନିହାଣ

ତୋ ମାଡ଼ କୁ ଭୟ ନାହିଁ

ଭୟତ ଏତିକି କାଳେ ଭାଙ୍ଗି ଯିବି

କାର୍ଯ୍ୟ ଶେଷ ହେବ ନାହିଁ ।


ମାଡ଼ ଦେଇ ଦେଇ କ୍ଷିଣ ହେଲୁ ତୁହି

ନିଜକୁ ପାରୁନୁ ଚାହିଁ

ମୁଁ ଦୁଃଖି ବୋଲି କେମିତି ଭାବୁଛୁ

ବୋଲୁଛୁ ସଂସାରେ ତୁହି ।


ସଭିଙ୍କ ଜୀବନେ ସୁଖ ଦୁଃଖ ଅଛି

ମନେ କଷ୍ଟ ଦିଅ ନାହିଁ

କଠିନ ଶିଳାରେ ତୋ, ମୋ ପାଇଁ

କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ଯାଏ ହୋଇ ।


ସାକ୍ଷୀ ଇତିହାସ, ମନ୍ଦିର, ଐତିହ୍ୟ

ଅତିତର କୀର୍ତ୍ତିରାଜି

ତୋ ଶକ୍ତ ପ୍ରହାରେ ନିର୍ଜୀବ ଜୀବିତ

ନୂତନ ସୃଷ୍ଟିର ପାଇଁ ।


ନିହାଣ ଖାଇଛି ମୁଗୁରର ମାଡ଼

ହିସାବ କେ ରଖି ନାହିଁ

ଏତିକି ହିସାବ ରଖିଛି ନିହାଣ

ଲୋଭ କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ପାଇଁ ।

      



Rate this content
Log in