Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Naba Nayak

Inspirational

4.0  

Naba Nayak

Inspirational

ରେ କବି •••

ରେ କବି •••

1 min
201



ତୁ କଳାର ପୂଜାରୀ ଶବ୍ଦର ଶିକାରୀ

ତୁ ଗୋଟେ ନୂଆ ଦୁନିଆର 

ଈଶ୍ୱର କି ଈଶ୍ୱରୀ !


ନାଁ ,ଅଛି ତୋ କଳ୍ପନାର ସୀମା

ନାଁ ,ଅଛି ତୋ ସୃଷ୍ଟିର ଉପମା


ଲେଖନୀ ମୁନରେ ଫୁଟାଉ ତୁ 

ଶବ୍ଦର କମାଣ

ବିନା ଶ୍ରାବଣରେ ଭିଜାଉ

ଏଇ ତନୁ ମନ , ଅଦିନରେ 

ତୋ ପାଇଁ ଫେରେ ଏ ଫଗୁଣ !


ତୋ' ଲେଖନୀରୁ ଜନ୍ମନିଏ ବିପ୍ଳବ 

ସଂକଳ୍ପର କଳ୍ପବଟ ତୁ 

ପୁଣି ପୁଣ୍ୟତୋୟା ନିରଞ୍ଜନା ତଟ


ମନ ତୋ'ର ପ୍ରିତୀ ସରୋବର

ତୋ ଆଖିରେ ଫୁଟେ ସହସ୍ର କମଳ

ଭୁଲିଯା " ମୁଁ " ର ଅସ୍ତିତ୍ବ

ଦେଖିବୁ ସବୁ ଦ୍ରୁମ ହୋଇଯିବେ 

ତୋ ପାଇଁ ଅଶ୍ୱତ୍ଥ !


ଏଠି ମୁଠା ମୁଠା ଛଳନା

ମେଞ୍ଚା ମେଞ୍ଚା ପ୍ରତାରଣା 

ଆଞ୍ଜୁଳା ଆଞ୍ଜୁଳା ବିଶ୍ୱାସଘାତକତାରେ 

ମପାହୁଏ ଜୀବନର ସଂଜ୍ଞା 


ଫେରିଚାହାଁ ବାସ୍ତବତାକୁ , ବୁଝିଯିବୁ 

ଚାକଚକ୍ୟତାର ନେପଥ୍ୟରେ ଲୁଚିଛି 

ପ୍ରତିଶ୍ରୁତିର କେତେ ମାର୍ମିକ ବେଦନା !


କିନ୍ତୁ , 

ସାବଧାନ ଥିବୁ କବି !


ତୋ'ର ସେ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଓ ପବିତ୍ର ଭାବନାକୁ

ହୀନମନ୍ୟତା କେବେ ନ କରୁ ଦଂଶନ 

ନଚେତ ଭୁଶୁଡି ପଡିବ 

ତୋ କଳ୍ପନାର ଦୁର୍ଗ 

ବିପର୍ଯ୍ୟସ୍ତ ହେବ 

ତୋ ଚିନ୍ତା ଓ ଚେତନାର ସ୍ୱର୍ଗ 

କିଛି ବ୍ୟଙ୍ଗ ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ 

ତୋତେ କରିବେ ବିଦ୍ରୁପ ।


ଫର୍ଦ୍ଦେ କାଗଜ / ଗୋଟାଏ ଲେଖନୀ 

ଏଇ ତୋ ଜୀବନର ସର୍ବସ୍ବ 

ଅପ୍ରାପ୍ତିରେ ପ୍ରାପ୍ତିର ଉତ୍ସ ।


ତୋ ସ୍ୱପ୍ନର ବତୀଘରେ

ଜଳୁଥିବା ଯାଏଁ ଜ୍ୟୋତି 

ତୁ ଥା ଏମିତି ଚିର ସବୁଜ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational