Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Naba Nayak

Fantasy

3  

Naba Nayak

Fantasy

ପତ୍ର ଝଡା ବସନ୍ତ

ପତ୍ର ଝଡା ବସନ୍ତ

1 min
162


ଫୁଲ କହିଲା ଫଗୁଣକୁ

ସ୍ୱପ୍ନକୁ କାହିଁ ଚିହ୍ନାଇଲ 

ଅମୃତ କି ବିଷ  ।


ଫଗୁଣ କହିଲା 

ସବୁରି ମୂଳରେ ବିଶ୍ୱାସ ।


ଫୁଲର ପ୍ରଶ୍ନ 

ଫଗୁଣର ଉତ୍ତର ଶୁଣି 

ବିଚାରୀ କୋଇଲିର 

ସହିଲାନି ଦେହ ।


ମୁହଁ ଖୋଲି କହିଦେଲା

ଅଭିମାନ ଅଭିଯୋଗ ଯା'ର

ଯାହା ଅଛି କୁହ ।


ଆସିଲା ହଳଦୀ ବସନ୍ତ

କୋଇଲି ଠୁ ଶୁଣିଲା 

ଦୁହିଁଙ୍କ ବୃତ୍ତାନ୍ତ ।


ଜଣେ ବାଢିଲା ପ୍ରେମର ସର୍ତ୍ତ

ଜଣେ ଖୋଜିଲା ତା'ର ଅର୍ଥ ।


ସମୟ କହିଲା

ସର୍ତ୍ତ ଆଉ ଅର୍ଥ 

ଯେତେବେଳେ ହୁଏ ବ୍ୟର୍ଥ 

ସେତେବେଳେ ହୁଏ ସବୁ ଅନର୍ଥ ।


କିଛି ସ୍ୱପ୍ନ ହୋଇଯାଏ ଲୁପ୍ତ 

ଆଉ କିଛି ରହିଯାଏ ଗୁପ୍ତ ।


ବୁଝାପଡ଼ିଲା 

ସବୁ ଅଘଟଣ ମୂଳେ 

ପ୍ରେମ ଓ ପ୍ରଣୟର ଚିତ୍ର 

ବେଳେବେଳେ ବଦଳାଇ ଦିଏ 

ଜୀବନ ଚରିତ ।


ଅସହାୟ ହେଲା କୋଇଲି

ନିରୁପାୟ ହଳଦୀବସନ୍ତ ।


ଫୁଲର ବୃନ୍ତରୁ

ଫଗୁଣ ହେଲା ଭୁଲୁଣ୍ଠିତ 

ସ୍ମୃତିର ମଉଳା ଛାଇରେ 

ଋତୁଚକ୍ର ହରାଇଲା ଅସ୍ତିତ୍ବ ।


ଶୈଶବର ଖେଳ 

ଯୌବନର ସ୍ୱର

ବର୍ଦ୍ଧକ୍ୟର ବଳ 

ଅସ୍ତମିତ ହେଲା ପରି 

ପତ୍ର ଝଡା ଦେଲା ଏ ବସନ୍ତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy