Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Action Thriller

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Action Thriller

କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ାର ହସ

କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ାର ହସ

1 min
378



କୃଷ୍ଣଚୂଡାର ନାଲି ନାଲି ରଙ୍ଗ

ମହୁଲି ପିଇଛି ସତେ

ପେନ୍ଥି ପେନ୍ଥା ଗୁନ୍ଥି କେ ଦେଇଛି

ଆଖିମାରୁଥାଏ ମତେ ।


ଏଡ଼ିକି ନହୁଲି ରଙ୍ଗ ନାଲି ନାଲି

ବୟସ ହେଉଛି ଯେତେ

ରଙ୍ଗର ନାରଙ୍ଗ ଫୁଲି ଫୁଲି କହେ

ସମୟ ଧରିଛି ହାତେ ।


ଏଡେ ମଖମଲ୍ଲି ପେନ୍ଥା ପେନ୍ଥା ଫୁଲି

ବହପ ଦେଖାଏ କେତେ

ମୁଁ ବାରମାସୀ ଉଦାସୀ ଅଳସୀ

ଆଖି ଦେଖାଉଛୁ ମତେ ।


କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ତୋର ଲାଜର ଗୋଲାପି

କବି ଲେଖିଦିଏ ଗୀତେ

ତୋ ହସର ପାଖୁଡା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ପରି

ନବବଧୂ ନଯାଏ ପରତେ ।


ଦେଖି ତୋର ହସ ଜୋଚ୍ଛନା କଳସ

ଲାଜରେ ମରେ ସେ ଏତେ

ନବବଧୂର ସିନ୍ଦୁର ଶଙ୍ଖା ଶାଢ଼ୀ ରଙ୍ଗ

କହେ କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା କାନେ ମତେ ।


ଯେତେ ବି ସୁନ୍ଦରୀ ରଙ୍ଗର କାଉଁରୀ

ଛୁଇଁ ପାରିବେକି ସତେ

ସତେ ଗୋ ଫୁଲରାଣୀ ଆଣିଲେ ଗଉଣୀ

ମାପିହେବନାହିଁ ତୋ ହସ ସତେ ।


କେମିତି ବିଧାତା କୃଷ୍ଣଚୂଡାକୁ ଏତେ ରଙ୍ଗ

ହସିଲେ ଝରେ ମୋତି ଏତେ

ହସରୁ ଲାବଣ୍ୟବତୀର ଯୌବନ ରଙ୍ଗ

ଫିକା ଦିଶୁଥାଏ ଏତେ ।


ସବୁ ନାଲି ରଙ୍ଗ କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ାକୁ ଦେଇ ବିଧାତା

ଟେକି ଦେଲ କି ହାତ

ତା ହସରେ ନାଳି ମଖମଲ୍ଲି ଗେଲି ଓ ନହୁଲି

ହସୁଥାଏ ଖିଲି ଖିଲି କେତେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract