Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବୀଣାପାଣି ତ୍ରିପାଠୀ

Tragedy

3  

ବୀଣାପାଣି ତ୍ରିପାଠୀ

Tragedy

କରୋନା

କରୋନା

1 min
343



କାହାର !ଏ ଭୋକ, ଆହାଃ କି ବିରାଟ ଗ୍ରାସୁଛି ସହର ଗାଁ 

ଅଳପ ବୟସ ନିରିମାଖୀ ହସ ଉଜୁଡେ ଛାଁ କୁ ଛାଁ 

କିଏ ସେ ହାକିମ ଦେଇଛି ଏ ରାୟ ଅଗଣିତ ମୁଣ୍ଡ ଛେଦ 

ଅଧା ରହିଗଲା କୋଣାରକ ମୁଣ୍ଡି ,ଟଳିପଡେ ଧର୍ମପଦ ।


ଏ କି କଳିକାଳ ସଂଘର୍ଷ ତୁମୁଳ ଜୀବନ ମରଣ ପଥେ 

ଲଢୁଛି ଯୌବନ ଲଢୁଛି ଶୈଶବ ବୃଦ୍ଧ ବି ପଡିନି ପଛେ 

ଶୁଭେ ହାହାକାର କ୍ରନ୍ଦନର ରୋଳ ଲିଭୁନି ମଶାଣୀ ଚିତା 

କିଏ ସେ ଶୀକାରୀ ଏଡେ ଆକ୍ରୋଶରେ ଖଞ୍ଜିଲା ମରଣଯନ୍ତା ।


ଆହା ରେ ପବନ ! କାହାର ଇଙ୍ଗିତେ ଅଟକୁ କ୍ଷଣ କୁ କ୍ଷଣ 

ଉଗ୍ର ରୂପ ତୋର ଭାଙ୍ଗେ କେତେ ନୀଡ ତୋ ଚୁପ୍ ନେଉଛି ପ୍ରାଣ 

କର ପତ୍ର ଯୋଡି ଛାତି ର ପଞରା ମାଗୁଛି ନିଶ୍ବାସ ମୁଠେ 

ବହି ଯା..ଆ..ତୁ ନାସାରନ୍ଧ୍ର ଡେଇଁ ଜୀବନ ନଦୀର ତୁଠେ ।


ଅଭିମାନ ତେଜି ଅନୁରାଗେ ଭିଜା ଆକୁଳ ହୃଦୟ ବନ

ଅଦିନରେ ଆଉ ଝଡି ନ ପଡନ୍ତୁ ଝଡିପୋକ ପରି ଜନ ।


Rate this content
Log in