Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିଶ୍ବମ୍ବର ବେହେରା

Abstract Classics Inspirational

4.3  

ବିଶ୍ବମ୍ବର ବେହେରା

Abstract Classics Inspirational

କର୍ମ

କର୍ମ

1 min
189



  କର୍ମରୁ ଆରମ୍ଭ     କର୍ମରେ ହିଁ ଶେଷ

        ଏହି ମଣିଷ ଜୀବନ

ପୁର୍ଣ୍ୟ ଥାଏ ସେଠି.      ପାପ ଥାଏ ସେଠି

ଥାଏ ତାର ବିଭାଜନ |l


  ସୁପ୍ତ ରୁ ଜାଗ୍ରତ     ଜାଗ୍ରତ ରୁ ସୁପ୍ତ

          ଏହି ତ ବିଧାନ 

   ବିଧାନ ର ଲିପି।    ହେଇଯାଏ ଛାପି

        ଗଢିଥାଏ କପାଳ ଲିଖନ ||


  ଦୁଃଖ ଯିଏ ପାଏ      ସିଏ କହୁଥାଏ

       ଭାଗ୍ୟରେ ଥିଲା ମୋ ଏହି

   ବୁଝେନି କର୍ମକୁ     ଜାଣେନି ନିଜକୁ

      ବାଧ୍ୟରେ କଷ୍ଟ ଯାଏ ସହି |



   ସୁଖ ପାଇବାର     ଖୁସି ରହିବାର

          ଏକମାତ୍ର ନାମ  

   ଇର୍ଷାରେ ନ ଜଳି।       ଦୁଃଖ କୁ ଭୁଲି

        ଚାଲ କରି ସତକର୍ମ ||



   କର୍ମର ନାହିଁ ଆଦି।      ନାହଁ ଯେ ଅନ୍ତ

       ଜୀବନରୁ ମୃତ୍ୟୁ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ 

  ଜୀବ ଜଗତର ସାଥି।     କେବେ ସେ ଅସ୍ଥିର

         କେବେ ପୁଣି ଶାନ୍ତ |



   ମନର ଆଜ୍ଞାଧୀନ।      ହୁଦ୍ରୟର ବିଶ୍ୱସ୍ତ

       ଦୁହିଁଙ୍କ ପାଇଁ କର୍ମ ସମାନ

  ଯିଏ କହେ ଯେତେଥର।    କରେ ନିରନ୍ତର

       ଅକ୍ଷରେ ଅକ୍ଷରେ ପାଳନ ||



  ଅପୂର୍ବ ବାସ୍ନା ସିଏ    ଚମକାଏ ଚତୃର୍ଦିଗେ

       ସୃଷ୍ଟି କରେ ସିଏ ପ୍ରତିଭା 

 ବଣମଲ୍ଲି ଫୁଟି।          ବଣରେ ମରଇ

   ଭାଗ୍ୟେ ନାହିଁ ତା ଠାକୁରଙ୍କ ସେବା |



 ବଦଳୁଛି ପାଗ         ବଦଳୁଛି ଦୁନିଆ

      ହେଲେ ବଦଳାଅ ନାହିଁ କର୍ମ

  ହସ ଦେବା ପାଇଁ      ଅନ୍ୟର ମୁଁହରେ

         ସଦା କର ପରିଶ୍ରମ ।।



  ଜାଣିନି କେବେ ମୁଁ        କଣ କରିଛି

       ଏ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଜୀବନ ରେ

  କିଏ କରେ ଘୃଣା      କାହା ପାଇଁ ଅଜଣା

      ଆଉ କିଏ ମତେ ଝୁରେ ||


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract