Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Tragedy

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Tragedy

କନ୍ୟା ଭୃଣ

କନ୍ୟା ଭୃଣ

1 min
6.4K


ରଜନୀକାନ୍ତ ପାଢ଼ୀ


ମା’, ତୁ ଏଡିକି ଶକ୍ତିହୀନ,

ଅପାରଗ, ହେଇଗଲୁ କେମିତି ?

ମୋତେ ନଷ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ-

ଚାଲିଥିବା ଚକ୍ରାନ୍ତକୁ

ରୋକୀ ପାରିଲୁନି ତୁ ?


ତୋ ଗର୍ଭରେ ଥାଇ ମୁଁ

ସ୍ଵପ୍ନ ଦେଖିଥିଲି, ଭୂମିଷ୍ଟ ପରେ

ମା’ ବୋଲି ଡାକିଥାନ୍ତି ତୋତେ

ତୋ ଥନରୁ ପାଇଥାନ୍ତି ଅମୃତ, କିନ୍ତୁ-

ଏ କ’ଣ ହେଲା ମାଆ !

ଏଡେ ଶକ୍ତିହୀନ ହୋଇ ପଡିଲୁ ତୁ,

ହାର ମାନିଗଲୁ ଯହ୍ଲାଦର ଯାତନାରେ !


ଅସହ୍ୟ ଯାତନା ଭୋଗିଲି ମୁଁ ତୋ ଗର୍ଭରେ

ତୁ ବି ଭୋଗିଛୁ ମୁଁ ଜାଣି ପାରିଛି l

ଏବେ ନଷ୍ଟ ଭୃଣ ମୁଁ l

ବାହାରି ଆସିଛି ତୋ ପେଟରୁ,

ଅଳିଆ ଗଦାକୁ l

କନ୍ୟା ଭୃଣ ମୁଁ କ’ଣ ଅବୈଧ ଥିଲି କି ମା ?

କ’ଣ ଅନାବଶ୍ୟକ ଥିଲି ମୁଁ ?

ଜୀବନରେ ମୋର କ’ଣ ଅଧିକାର ନ ଥିଲା ?

ମୁଁ ନାରୀ, ଆଇନ ମୋ ପାଇଁ ପଙ୍ଗୁ ହୋଇଛି,

ସେଇ ପୁଙ୍ଗବ ମାନଙ୍କୁ ମୁଁ ଶିକ୍ଷା ଦେବୀ ମା’ l

ଆଉ ଡେରି ନାହିଁ ସେଦିନ l

ପୂର୍ବ ଆକାଶରେ ଡିସିଲାଣି ବିପ୍ଳବର ରଙ୍ଗ l

ସେ ଦିନ ଆସୁଛି l

ସେ ଦିନ ଶୀଘ୍ର ଆସୁଛି l


Rate this content
Log in