Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nayak Akshaya raazhasti

Inspirational

3  

Nayak Akshaya raazhasti

Inspirational

କଳିଙ୍ଗ : ଏକ ଅନୁଭବ

କଳିଙ୍ଗ : ଏକ ଅନୁଭବ

1 min
265


ଏଇ କି ସେ କଳିଙ୍ଗ !

ଧୂସର ଧଉଳି ପାହାଡ଼ ତଳର ରକ୍ତ ସିକ୍ତ ମାଟି

ବଙ୍କା କରି ଥିଲା ତୀକ୍ଷ୍ଣ ଶକ୍ତ ତରବାରୀକୁ ,

ଶୁଣେଇ ଦେଇ କର୍ଣ୍ଣ ଗହ୍ୱରରେ

 ବୁଦ୍ଧମ ଶରଣ ଗଚ୍ଛାମୀ...

ଚଣ୍ଡାଳକୁ ଧର୍ମାଳୁ କରି

ବିଶ୍ୱ ଇତିହାସକୁ ଦେଇଥିଲା ଅକ୍ଷୟ ମର୍ଯ୍ୟାଦା ।

ପୁନଶ୍ଚ ସାଜି ଥିଲା

 ଅସୀମ ଶକ୍ତି ଧୈର୍ଯ୍ୟ ସାହସର ପ୍ରତୀକଟିଏ

ଧମନୀ ଓ ଓସାରିଆ ଛାତିକୁ ଦେଇ ଶତ ସିଂହର ବଳ ।

ପୁନଶ୍ଚ ପୁରାଣ ବର୍ଣ୍ଣିତ ଦ୍ୱୀପ ମୁହାଁ ହେଇ

ଯାର ପୂର୍ବ ସୁରୀ

ସାତ ଦରିଆ ତେର ନଈ ପାର ହେଇ 

 ଚାରି ମାସ ଆରିସା ପିଠାଖାଈ

ପଲଟଣା ଜାହାଜରେ

 ନୌବାଣିଜ୍ୟକରି ବିଦେଶରୁ ବୋହି ଆଣୁ ଥିଲେ 

ଗଣ୍ଠିଲି ଗଣ୍ଠିଲି ସାଂସ୍କୃତିକ_ସାହିତ୍ୟ_ଧନ ଧାନ୍ୟ ଓ ଅଜାଡ଼ି ଦେଇ ଥିଲେ ଗଦା ସମ୍ପର୍କ ।

ଯାର ମାୟାରେ ବାୟା ହୋଇ 

ଚେଦି କୂଳ ମୁଖିଆ ଐର ଖାରବେଳ ଫେରାଇ ଆଣିଥିଲେ ସେ ଆଦି ପ୍ରଣମ୍ୟପୁଣ୍ୟ ଜିନାସନକୁ 

ଜୀନ ବାଦର ସୂତ୍ର ଧର ତତ୍ ସହିତ

ଶିବ ଲିଂଗ ର ଜୀବନ୍ୟାସକାରଟିଏ ସାଜି l

ତତ୍ ସହିତ...

ଅଠରଦିନିଆ ମହାଭାରତ ଯୁଦ୍ଧରେ କୁରୁପିଙ୍କ ଆହ୍ୱାନରେ ଯେଉଁ ମାଟିର ବୀର ଶୂର ହସ୍ତୀ ଆରୋହୀ ଦେଖାଇ ଥିଲେ ଅସୀମ ସାହସ ,

ନିଜ ଜୀବନକୁ ଉତ୍ସର୍ଗ କରି ।

ଏମିତିକା ଅନେକ କିଛି..

କିଏ କହେ ମାଟି

କିଏ କହେ ଜାତି

ଆଉ କେହି କେହି କହନ୍ତି ସାଗର_ଆକାର

କହୁଥିଲେ ସରି ବନି ଲମ୍ବି ଚାଲିଛି ଛାଏଁ ଛାଏଁ

କାଳୀରୁ କଲମ ଯାଏଁ

କେମିତି ବା ସରିଯିବ

ସେ ଗୋଟେ ଅନୁଭବ ଯା ବିନା ସତ୍ତା ଅସମ୍ଭବ

ସେ ଗୋଟେ ବିନ୍ଦୁ ଯେଉଁଠୁ ସୃଷ୍ଟି ଭାବ ସିନ୍ଧୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational