Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Abstract Others

4  

ABADHOOT PANDA

Abstract Others

କଳାର ଶୁଭ୍ରତା

କଳାର ଶୁଭ୍ରତା

1 min
292


ଶୋଭାର ବର୍ଦ୍ଧକ ଅଟଇ ମୁଁ ଯେ କଳା

ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ମୁହଁର ଆଭାରେ ବୋଳା ।


ଶକ୍ତିର ସୂଚକ ମୁହିଁ ଅପାରଗ ହାରୀ

କର୍ମଠ ବରିଷ୍ଠ କରେ ସର୍ବ ନର ନାରୀ।


ଅତି ଆଧୁନିକ କର୍ମ ଶୈଳୀ ଶିଖାଏ

ସଭିଙ୍କୁ ଜୀବନ ପଥର ଶିକ୍ଷା ଦର୍ଶାଏ।


କଳା ମୁଁ ରଙ୍ଗ ସୂର୍ଯ୍ୟାଙ୍କ ନିପାତନ

ନ କରେ ମୁଁ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଗୁଣର ଶୋଭନ।


କିଛି କିଛି ଦାନ କରେ ରୁଣାତ୍ମକ ମାନ

ଶିଖାଇବାକୁ ମାନବେ ପ୍ରକୃତି ଚିନ୍ତନ ।


ହୁଏ ମାନବ ରୁଣାତ୍ମକ ଗୁଣେ ଯେବେ ସ୍ଥିର

ଲାଭ କରେ ଶେଷେ ଧନାତ୍ମକ ଗୁଣ ଅପାର ।


ଯନ୍ତ୍ର ଭିତରେ ମୁଁ ଥାଏ ସଦା ଜାଗ୍ରତ

କ୍ରିୟା ଶୀଳ ହୋଇ ମୁଁ ତାକୁ କରଇ ଚାଳିତ ।


କୋଇଲାର ରଙ୍ଗ ମୁଁ ତ ଚଳାଏ ଥର୍ମାଲ

ଆଉ ରେଳ ଗାଡ଼ି ଚଳାଇ କରେ ମୁଁ କମାଲ ।


ରଙ୍ଗ କଳା କିନ୍ତୁ ଗୁଣ ମୋ ଧଳା ସଦା

କରେ ମୁଁ ଜନ କଲ୍ୟାଣ ନକରି ମନ ଓଦା ।


ପ୍ରଗତି ଆବାଦୀ କରିଛି ଆଜି ମୁଁ ଦୁନିଆକୁ

ନକରି ହତାଦର ବାଛ ବିଚାର ପ୍ରତିଭାକୁ ।


ରକେଟ ଉଡ଼ାଜାହାଜ ପାଣିଜାହାଜ ଇଂଜିନ

ସବୁଥିରେ ମୁଁ ବିଦ୍ୟମାନ କରି ଶକ୍ତି ପ୍ରଦାୟନ ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract