Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Siba Sahu

Classics Others

3.4  

Siba Sahu

Classics Others

କିଛି କବିତାର ମୃତ୍ୟୁହୁଏ

କିଛି କବିତାର ମୃତ୍ୟୁହୁଏ

1 min
43



ମୋତେ କବିତା ମାଡ଼େ ,

କେବେ କେବେ ଅସମୟରେ !

କବିତା କି ଜାଣେ 

ମୁଁ କେମିତି ଅଛି ,କୋଉଠି 

କୋଉ ଅବସ୍ଥାରେ !


 ସେ ସବୁ ସମୟ , 

ହୁଏତ ଭାଙ୍ଗିଯାଇଥିବା ପତଳାନିଦ ,

ଭିଡିଓ କନଫେରେନ୍ସ, 

ଉପର ଅଫିସରଙ୍କ ଅର୍ଜେଣ୍ଟ କାମ , 

ବାଥରୁମ କି ପରିବା କିଣିଲାବେଳେ ।

ମୁଁ ବିବଶ ହୁଏ,

ନାଚାର ହେଇ ମୁହଁମୋଡିନିଏ ।


କବିତା ଫେରିଯାଏ ।

ପରେ କେବେ ମୋ ସୁବିଧାରେ 

ମୁଁ ଖୋଜେ ତାକୁ, ଆତୁର ହେଇକି ଡାକେ 

ଆସ , ମୁଁ ଏବେ ଫ୍ରି ଅଛି , 

ସେ ଆଉ ଆସେନା ।

କେତେ ନେହୁରା ହେଲେବି,

ସେମିତି ଖୋଲା ଥାଏ ଖାତା, କଲମ 

ସରୁଥାଏ ସମୟ ବ୍ୟର୍ଥରେ 

ଗୋଟିଏ ବି ଶବ୍ଦ ଫୁଟେନା କବିତାରେ !


କବିତା ଭାରି ମନମୁଖୀ, 

ଭାରି ଅଭିମାନି, କୋଳେଇନଵ ତ ଗୋଟାପଣେ ତମର, 

ନ ହେଲେ ନିଜକୁ ଜାଳିଦେବାରେ

ସେ ଧୁରନ୍ଧର , ଅସମୟରେ !!



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics